Capitolul 17

57 12 1
                                    

POV JEFF

M am trezit foarte odihnit. De mult nu am mai dormit asa de bine. Ea inca nu se trezise. Imi era dor de acel sarut cald si plin de pasiune. Parul ei roscat era superb. M a holbam la ea, salivand.

K:Ma spionezi cum va? spune ea sarcastica.

Eu nu i am spus nimic. Aș l luat o de gat si am tras o pt a o ssaruta. Buzele sale plăpânde imi incantau simturile cu plăcere. Eu am coborat incet pe gat, sarutand o pe acesta. Am luat o de brate si i am șoptit la ureche:

Jk:Mi a fost atat de dor de tn. Acum saruta ma!

Ea si a lipit corpul de al meu. Mu a prins capul intre maini si m a sarutat. Eu am sarutat o franțuzește pe buze. Ea a chicotit.

K:Trebuie sa mergem jos. Pun pariu ca Slender ne asteapta.

Noi am coborat tinandu ne de mana.

Sm: Neatza, copila!

K: Buna Slender. Scuze ca nu v am salutat ieri, dar ma grabeam...

J: In camera la Jeff, pisi.

El a chicotit. Eu eram plina de furie.

Jk:Lasa l in pace, iubire. Hai in bucatarie sa mancam ceva.

M am pus la masa. Jeff facea azi pe bucatarul asa ca m am facut comoda. Cand a venit cu ditamai tava acoperita, i a dat capacul jos. Pe farfurie erau clatite ,iar langa o cutiuta rosie. Mai intai am deschis cutiuta . Acolo era un lantisor din aur pe care scria J&K . Initialele erau străpunse de doua cutite. Unu era cu lama normala si unul care semana forte bine cu al meu. L am luat in brate, sarutandu l.

Jk:Aniversare fericita!

Eu am ramas cu gura cascata. Azi faceam 3 luni de cand suntem impreuna.

K:Jeff... Nu stiu ce sa zic...

A ce am emotii si parca toate cuvintele mi s au blocat in gat.

Jk:Nu trebuie sa spui nimic. Doar, saruta ma!

Eu l am cuprins in brate sarutandu l si muscandu l de buza inferioara. un icnet slab a iesit din glasul sau. M am apropiat ușor de urechea sa si i am spus:

K:Si mie mi a fost foarte dor de tn.

El m a lipit de perete , urcandu ma pe acesta. Mi am infipt manile in parul sau. Soc! El m a luat pe sus , plimbandu le asa prin bucatarie.

K:Jeff lasa ma jos!

Jk:Nu pana nu mi spui ce s a intamplat in excursia aia tampita.

K:Jeff, lasa ma jos!!

El m a dus pana in sufragerie. Pe canea erau Masky, Hoody, Jack, Slender, Betty si Ben. Cred ca Sally dormea.

Jk: Slender, ce a facut in excursie?!

Sm:De unde vrei tu sa stiu?!

Jk:Citește i gandul , nu fi copil!

K:Ma lasi jos???

Jk:Nu, pana nu aflu.

K:Dar de ce vrei in disperare sa afli?!

Jk:Stefi, stiu sa citesc o persoana!

O lacrima s a scurs pe obrazul meu. El a simtit acea lacrima, Dandu mi drumul. Eu am fugit in camera mea fara sa i spun nici o vorba. Am incuiat usa. Nu voiam sa afle ce s a intamplat fiindca va deveni un nucleu de energie negativa. Mai ales ca boul ala de Jin m a sarutat de atatea ori. Si atunci cand eram beata mi a mai si dat bluza jos. Am inceput sa plang. Daca il pierd pe Jeff? Daca nu va mai fi cu mine? Eu e cel mai bun lucru care mi s a intamplat. Si nu vreau sa l ranesc.

* intre timp*

Sm:Convinge te singur!

El mi a dat o putere care putea sa nu faca sa pot citi mintea unei singure persoane si starile prin care trece. Am intrat in mintea Stephaniei. Acolo erau sute de lucruri despre mine, dar eu am vrut sa vad excursia. Acolo era ea, Betty si baietii aia din formatie. Bla, bla, bla... Stai ce?! Nemernicul ala de Jin se atinge de ea.... (...) Dupa ce am vazut ca in tot acest timp ea s a gandit doar la mine si ca nu a stiut cum sa mi spuna, ma simteam foarte prost. Eram nervos pe nemernicul ala ca pur simplu, fara nici o retragere i a dat jos tricoul. Ea a incercat sa se opuna ,dar nu a reusit. Oh nu... acum plange si e nu mai vina mea. Am alergat spre camera ei. Usa er incuiata asa ca am batut la usa.

K:PLEACĂ...

Vocea ei innecata in lacrimi imi ranea sufletul.

Jk:Te rog, deschide usa.

Linistea perturbata de deschiderea timida a usii imi rasuna in cap.

K: Ce!?

Jk:Te rog, fa mi orice , dar nu ma ignora...

Ea m a sarutat pe buze cu lacrimi in ochi. Picaturile sarate imi intrau in gura. Tristetea cu care ma saruta era atat de apasatoare pe sufletul meu. Eu am luat o in brate si i am spus:

Jk:Imi... imi pare rau am fost un prost sa te invinuiesc...

Ea m a strans in brate cu o putere neexplicabila.

K:Sa nu mai pleci de langa mine!

Sper ca v a placut capitolul. Votati si Comm. Pwp. 

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum