M-am trezit acoperita de un cerceaf negru, subtire, care imi acoperea corpul. M-am ridicat, luandu-mi din sertar cateva haine pentru a ma duce pana jos sa iau o pastila de greata deoarece dupa o ora de somn, m-am trezit cu toti pe capu nostru ca vor sa ne jucam Black Jack... Am baut o sticla de Whisky in 2 minute fiindca am pierdut si dupa am jucat pe dezbracate. Slender a ramas la bustul gol, iar Alice si Betty au castigat la un scor egal. :D M-am dus in baie pentru a-mi clati fata si pentru a-mi face un dusi scurt. Am pornit robinetul, aburul incepand sa se imprastie prin toata incaperea. M-am bagat sub jetul fierbinte de apa care imi dezmortea corpul.
Dupa dus m-am imbracat si am coborat pentru a lua micul-dejun. Zero nu era in bucatarie si nici in dormitor. In bucatarie nu era nici urma de viata asa ca am facut omleta. Ma uitam si examinam fiecare coltisor al camerei de plictiseala... Am auzit un tipat de durere de la etaj. Am alergat pe scari spre sursa zgomotului. Venea din dormitorul lui Jeff?!?! Am pus mana pe clanta cu sfiala pentru a deschide usa. Zero era intins pe jos, cu mana insangerata. Am auzit usa deschizându se larg, Betty intrand pe aceasta. Ochii ei devenisera rosii iar coltii ei erau mariti. Aceasta mirosise sangele care se raspandise deja. Stiam ce se va intampla mai departe. M-am asezat in fata lui Zero, descoperindu-mi gatul.
-Nu face asta!a spus incercand sa se aptina.
-Fa-o odata!am strigat pregatita de durerea ce ma va cuprinde.
Aceasta se repezi spre mine, trantindu-ma pe podea. Varful limbi sale se plimba pe gatul meu cautand cel mai bun loc de unde ma poate musca. Mi-am simtit pielea strapunsa de catre coltii sai, adanc. Simteam cum vederea mi se incetoseaza, cum imi pierd echilibrul, cum sunt supta de puteri.
-Pre... mult... am spus inainte de a-mi inchide ochii, lesinand.
POV ZERO
Mi-am inclestat dintii din cauza nervilor. Nu e destul ca devin din ce in ce mai familiarizat cu trecutul ei, dar mai si sufar.... M-am apropiat de corpul sau care zacea pe podea, asezand-o in pat.
-Katerine!am strigat pentru a vedea daca nu este inconstienta.
Lacrimile au inceput sa-mi curga e obraz, amintindu-mi fiecare cuvand scris in jurnalul ei. M-am trezit din transa creeata de mintea mea deoarece ii facusem pe mana niste zgarieturi oribile... M-am ridicat de pe pat iesind pe usa.
-Unde pleci?! a strigat Betty.
-Ma duc sa chem pe cineva, da?! Ai nevoie de o semnatura?am spus trantind usa.
Am batut in usa biroului lui Slender cu putere si nervi.
-Raspunde dracu' odata!am strigat nervos.
-Nu trebuie sa te enervezi... Ce e?a spus calm.
Acesta a inceput sa alerge spre dormitor, neasteptandu-mi respunsul. Bine. Calmeaza-te... Are nevoie de tine acum. M-am calmat deschizand usa camerei privind patul gol.
****************************
POV KATE
Eram la magazin cu Slender, Betty si Zero. Totul era destul de rece. Betty era distanta, Zero era nervos iar Slender era Slender.
-Ce naiba aveti toti?! De cand m-am trezit va purtati asa... Betty, ti-am spus, nu sunt suparata pe tine, Slender, zambesti si tu odata in viata ta de copil nemuritor si Zero, tu ce ai?! Ce am facut?am spus trista.
-Mersi. Chiar aveam nevoie sa-mi spui ca e ok...a spus Betty zambind.
-Eu ma duc sa iau ce ne mai trebuie pentru petrecere.a spus Betty.
-Ce ai?am intrebat intristata.
-Nimic... Ti-am citit carnetelul...a spus Zero.
Am inceput sa rad isteric.