POV KATE
Ma uitam la el cum ma analiza coborand si urcand cu privirea. El si a asezat plapand mana pe soldul meu, uitandu se in ochii mei . Tristetea m a acaparat , fiind inmarmurita de ce voi auzi . Nu stiu ce se intampla cu el , dar nu mi pasa. Am nevoie de el si este adevarat. Felul in care imi electrizeaza pielea si tot corpul cand doar se uita la mine , nu mai spun cand ma atinge, felul gingas in care imi zambeste si dintr o privire mi se inmoaie picioarele, acest lucru il ador . Totul era sfarsit pana sa apara el. Nimic de aici nu se va destrama cat suntem impreuna. Cuvintele imi rasunau in cap , facandu ma sa zambesc, Jeff intorcandu mi zambetul. El m a stars la piept si m a sarutat pe frunte , de parca eram un copil mic , fara adapost, ascuns si protejat de catre el. Am tremurat atunci cand respiratia sa mentolata a facut contact cu fruntea mea. El era vizibil incordat, eu incercam inca sa mi dau seama daca trebuie sa spun ceva sau sa tac si sa raman in bratele sale pentru totdeauna. Mi am ridicat privirea spre acesta , expresia mea transformandu se intr una speriata , vazandu l incrunta. El si a lasat capul pe spate , vizibil stanjenit de situatie. M am uitat la ceas. Era ora 12.
K:Poti sa mi spui si mie ce se intampla? spun eu pe un ton destul de serios dar totusi speriata de raspuns.
Jk:Iubito, imi promiti ca nu vei fi suparata pe mine? Nu a fost vina mea . Si pe mine m a socat. Daca nu esti gata... Nu vreau sa ti stric ziua.
Ma uitam la el cad de agitat si speriat era. Nu cred ca era o veste prea buna. El si a afundat capul in cascada mea roscata unde se juca cu o suvita de a mea. Nu stiam cum sa l calmez. Doar am dat afirmativ din cap, atintindu i ochii. Nesigur pe el m a sarutat pt a se calma. Buzele sale le presau pe ale mele , oferindu mi o senzatie de pace si siguranta in bratele sale. O lacrima mi s a scurs pe obraz, prelingandu se apoi pe buzele noastre.
Jk:Nu plange! mi a spus el panicat de parca am facut nu stiu ce crima.
Ma abtineam din rasputeri sa nu plang, fortandu mi corpul sa se calmeze.
K:Jeff, spune o.i am spus cu o voce tremurata.
Jk:O sa plec.
Am incremenit. Simt un glont care m a lasat fara suflare. Cred ca mi am auzit inima rupandu se in doua. Am cazut instantaneu in genunchi. Lacrimile mi se prelungeau pe fata, formand un rau care se scurge acum in palmele mele. O durere de cap m a luat instantaneu, simtind ca totul se distruge in jurul meu. Nu pot sa cred ca... Ca... Pleca. O sa fiu iar singura?!
El s a asezat langa mine , stergandu mi lacrimile si sarutandu ma incet pe buze. Savuram acest moment din plin. Nu pot sa cred ca nu i voi mai simti atingerea, buzele si nu il voi mai avea langa mine. Langa el ma simt in siguranta. Lacrimile mele sau oprit, fiind inlocuite cu strigatele disperate ale stomacului meu. Acum mi am dat seama ca am sarit peste cina si peste pranz.
Jk:Esti bine?
K:Ihi. am soptit eu , simtindu mi lacrimile cum incearca iar sa curga. Normal ca nu eram bine. Ce voi face fara el ? Cine ma va alinta si cine ma va ajuta sa trec peste?
K:Jeff, te rog nu pleca. Am... am nevoie de tine. Asculta. De cand te am vazut nu mi am mai putut scoate chipul tau din minte. Tu mi ai oferit o casa, o familie , tu mi te ai oferit pe tine. Jeff, viata mea s a schimbat radicat de cand te am cunoscut si vreu sa te am toata viata langa mine. Nu pot sta fara tine. Cine ma va ajuta sa trec peste? Jeff, nu intelegi ca viata mea se invarte in jurul tau si asa vreu sa fie pana cand voi muri. Jeff, te iubesc... spun eu prelungind ultimele 2 cuvinte.
Jk:Si eu te iubesc. Tu esti ingerul meu salbatic. Am nevoie de tine pt a trai. Nu am nici forta nici puterea pentru a trece peste si chiar nu vreu asta.
Acesta facu o mica pauza.
Jk:Katerine, imi promiti ca atunci cand ma voi intarce, vei fi a mea?
K:Iti promit.
Jeff m a strans in brate, nedandu mi drumul decat atunci cand a simtit ca nu mai am aer.
Jk:Hai sa mancam...
K:Nu vreu...
Jk:Kate! s a ratoit la mine ca la un copil care nu vrea sa manance.
K:Nu!!!
Nu a mai asteptat sa mai spun ceva fiindca m a luat pe sus , deschizand usa si ducandu ma asa pana in bucatarie. Multumesc cerului ca nu e nimeni acasa.
M a asezat pe un scaun. Si a pus sortul aratand atat de bine in el. A scos din frigider niste legume , cred ca erau cartofi, si niste carne cruda. A scos tigaia cu grilaj care facea gratar si a pus carnea la scurs. A sarat o , a condimentat o si a pus o pe gratar. A curatat cartofii si i a pus in oala cu apa. I a fiert si dupa ia facut piure. Dupa vreo juma de ora de bucatareala. A asezat doua farfurii in care era carne de vita pe gratat si piure. A scos un vin doar dracu stie de unde l a pus in pahare. Putin cam exagerat pt mine , dar era romantic. La gandul acesta am chicotit in sinea mea. Tristetea apasatoare imi tortura sufletul, parca obligandu l sa se macine si sa se taie singur.
Sper ca v a placut . Va pwp pw toti si sa mi spuneti ce vreti in capitolul XXX . PWP. :) GO TO SLEEL AND SWEET DREAMS.