Hello tuturor. Ghiciti ce... Era sa pierd contul de Wattpad... Acum rasuflu usurata.Deci, sa incepem.
POV KATE
Baietii s au urcat pe scena. Milioanele de fane strigau incantate de aparitia lor . Noi stateam in culise. Concertul a inceput. Baietii erau imbracati in blugi si niste maiouri mulate. Eu am fost nevoita sa mi pun gluga.
Bt:Acum vor canta Dope!
K:Super! Era melodia mea preferata.
Bt:Am ajuns foarte apropiate, asta inseamna ca pot sa ti spun orice?
K: Da.
Bt:Atunci iti voi spune. Baietii au si ei puteri ca tine intr un fel. Jimin are puterea de a misca corpurile cu puterea minti, Jin poate sa controleze focul, Kookie vantul si ceilalti celelalte elemente.
K:Stiam asta...
Bt:De unde?
K:Daaa... Pot citi ganduri.
Bt:Troll...
K:Ms ca mi ai spus ca suntem apropiate. Eu nu prea am avut vreun amic asa de mult. De obicei ne mutam din luna in luna si nu aveam timp sa mi fac prieteni.
Bt: Ce trist... Vino in coace.
Ea m a strans tare in brate.
Baietii au cantat vreo 4 melodii. Ei voiau sa faca un fel de sceneta la sfarsit, plecat de pe scena si apoi la rugamintea fanelor sa mai cante o melodie. Asa s a si întâmplat. Baietii au plecat te pe scena.Fanele au inceput sa strige dupa ei. Era clar ca voiau sa mai cante. Apoi baietii le au facut pe plac, revenind spectaculos pe scena, cantand ultima melodie (No more dream).
Dupa concert, ne am mai plimbat putin prin oras, stand la o terasa destul de frumoasa, descoperită. Fiecare a baut cate ceva. Eu am baut Jack Daniel, Betty liqueur, Jimin liqueur simplu, Jin jin, Kookie tequila, si ceilalti G Daniel. Eram putin ametiti ,dar in rest eram cu capu pe umeri. Dupa vreo jumatate de ora in care am baut vreo 1 sticla de G Daniel, 2 shot-uri de liqueur cu ciocolata , 3 shot-uri de liqueur simplu, 2 jumate de J Daniel si Kookie 1 jumate de tequila. Jimin a chemat limuzina. Eram destul de ok pt atata bautura. Pe drum, Jimin a stat langa Betty, iar Jin langa mine. Jimin a inceput s o sarute pe gat, contiinuind apoi pe buze. Eu eram putin inconstienta. Nu prea am mai baut de loc. Niciodata chiar. Baietii aveau si ei prietenele lor. Jin a inceput sa si puna mana pe obrazul meu mangaindu l si uitandu se va mine cu o sclipire in ochi. Eu chiar daca voiam sa ma opun, tot nu puteam. Când am ajuns la hotel, la receptie, Jimin a luat o pe Betty p sus, ea stand cu fundul langa fata sa.
Bt:Jimin, da mi drumul!
A inceput sa l lovească cu pumnii in spate. Reactia lui ne a socat pe toti.
Jm:Daca te mai agiti, te musc de fund!
Ea a zambit pervers. Jin m a luat de mana si m a dus in sufragerie. Acolo erau un fel de paturi. Erau fiecare de 2 pers. Jimin a aruncat o pe Betty in patul din stanga, incepand sa o sarute.
POV BETTY
Deabia asteptam asta! I am dat maioul jos, infigandu mi unghiile in spatele sau cald. El mi a scos tricoul , lasandu ma doar in sutien si blugi. Jin a inceput s o sarute pe Kate, ajungand pe gat, apoi coborand incet, tragand cu dintii de bluza ei. Se vede ca nu a rezistat alcoolului si acum e prada unui criminal sexy care isi analizeaza pasii pt ca nu gresi nimic. Cand am vazut ca am ramas doar in lenjerie intima, i am dat incet pantalonii lui Jimin, observandu i cu atentie fiecare reactie. Am inceput sa mi plimb mainile pe abdumenul sau, ajungand la o zona destul de incitanta. El si a lipit buzele de pielea abdomenului meu, incepand sa traga de marginea chiloților meu. Eu l am impins, buzele mele ajungand pe gatul sau începând sa i trasez o linie umeda pe gat ajungand la maxilar unde l am sarutat pasional, lipindu mi corpul incins de al sau. Feminitatea mea nu si mai gasea locul, fiind excitata de corpul sau bine lucrat. Materialul deranjant al boxerilor sai il incomoda. El mi a prins breteaua de la sutien, acesta ajungand pe podea. Nu mai puteam de placere. Il voiam acum! El tot nu mi oferea ce voiam.
POV KATE
Eu eram pe jumatete goala, doar in blugi si sutien ,iar el era in pantalonii sai. După ce l am lasat sa se distreze putin, i am dat la o parte. Sentimentul de vina pe care il aveam din cauza lui Jeff ma facea sama simt ciudat. L am sarutat pe obraz si am mers in camera mea. Jimin inca nu terminase cu Betty, deci m am gandit ca ar trebui sa adorm.
POV BETTY
Cei doi porumbei au plecat. Cred ca Kate nu s a simtit chiar as de bine ca mine, dar... Jimin m am lipit de podea soptindu mi la ureche sa mergem in camera lui. I am ascultat ordinul. Eram nerabdatoare de a simti senzatie de placere, dar si de durere. Jimin imi zambea malefic, trantindu ma pe pat si încuind usa. Cat el a fost pana la baie eu mi am pus blugii si l am asteptat in pat. Fata lui a devenit putin nervoasa vazandu ma iar pe jumate goala. Mi a dat jos blugii, aruncandu i si apoi a muscat materialul lenjeriei, sfasindu l.
Jm: Ca sa nu ti mai pui la loc!
El si a lipit corpul de am meu, sarutandu ma pe gat. Si a dat boxerii jos, aratandu si barbatia. Eram uimita si ma gandeam cum poate sa intre chestia aia in mine. Jimin a cautat ceva in sertar, fiind din ce in ce mai serios ai nervos. El a inceput sa injure, spunând:
Jm:Nu mai sunt prezervative! Fuck it!
Sper ca va placut. Acest capitol a fost mai pervers asa ca vot daca v a placut si comm daca vreti sa schimb ceva.Pwp.