-----------------------------------------------------------
"A fost la psiholog de o luna deja si nimic nu s-a schimbat.Nu se mai duce de acum.O sa o invat ce inseamna sa te maturizezi si sa nu te mai astepti ca ceilalti sa te dadaceasca pentru ca ai patit ceva ce patesc alti mii de oameni zilnic."
"Sa incercam un alt psiholog.Are doar 13 ani.Nu poti trece peste un viol atat de usor."
"Exact.Are 13 ani.Este destul de mare sa nu mai fie alintata atat de mult."
-----------------------------------------------------------
"Azi m-a sunat directorul.Alessandra iar s-a taiat in baie.Au vazut-o doua fete si au inceput sa rada de ea."
"Si-a facut-o cu mana ei."
"Le-a batut.Uneia i-a spart buza, iar celeilalte i-a dat un pumn in fata."
"Asta e bine.Daca se taie isi creste rezistenta la durere si daca nu suporta ca niste idioti sa rada de modul ei de eliberare, are tot dreptul sa ii ia la bataie.O vom muta la o scoala militara.Trebuie sa-i incurajam focul pana nu se stinge."
-----------------------------------------------------------
"Alessandra, asta e a treia oara cand intri in spital din cauza lui.Trebuie sa depui plangere ca sa il putem baga dupa gratii.Nu mai suport sa imi vad fiica in halul asta."
"Nu.Ma iubeste."
"Asta nu e iubire."
"Este singura pe care o stiu."
-----------------------------------------------------------
"Cine era tipul ala si de ce ai iesit din masina lui?"
"Un prieten.Masina mea a murit si s-a oferit sa ma duca acasa."
"Minciuni!O sa-l omor si pe el si pe tine!"a tipat el, lovind fata din fata lui cu toata forta, facand-o sa cada.
Putea sa riposteze.Putea sa il puna la pamant.Nu voia sa-l raneasca.L-a auzit spunandu-i ca o iubeste.Era gelos si protector pentru ca o iubea.O lovea cu atat de multa ura pentru ca nu voia sa o piarda...Da....asta era...trebuia sa fie asta.
-----------------------------------------------------------
Alessandra's POV
M-am trezit din cauza durerii si am realizat ca nu ma miscasem din balta facuta de sangele meu.M-am uitat pe geamul din partea superioara a peretelui inalt si am vazut ca se intunecase.Am dormit destul de mult.
Ma doare capul foarte tare si simt ca mai are putin si ia foc, iar restul corpului imi e rece ca gheata.Nimic nu pare in regula, dar nu ma intereseaza.Sper sa mor cat de repede posibil.Am inchis ochii la loc, in speranta de a muri in somn.Ma sperie ce as putea sa vad daca as muri constienta de asta.
"Nu inchide ochii.Am o surpriza pentru tine."l-am simtit pe Bill cum m-a ridicat de pe jos si mi-am blestemat norocul.
Am incercat sa-l injur, dar a iesit doar un mormait indescifrabil.Apoi mi-am adus aminte ca imi poate citi gandurile.Nu am mai apucat sa-l injur.Am lesinat imediat, simtind in ultimele secunde de constienta o durere puternica in piept.
***
"Alessandra..."a spus o voce jucausa, fortandu-ma sa ma trezesc.
Bill?Am supravietuit.La naiba cu mine si cu sperantele mele prostesti!Trebuia sa stiu ca maniacul ala nu o sa ma lase sa mor pana nu o sa imi pierd mintile.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanfictionIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...