A/N : warnig - smut
Alessandra's POV"Afara!"tipatul lui Bill m-a facut sa tresar.
Nu dormeam.Imi era prea teama ca asta se va intampla.Stiam ca nu va sta departe de mine pentru prea mult timp.Totusi, ma simt oarecum usurata ca nu mai trebuie sa astept sa ma distruga.
Aproape ca a smuls usa si s-a indreptat spre mine cu o privire plina de neliniste.Am inchis ochii, asteptand sa ma stranga de gat, dat m-a ridicat din pat grabit.Trebuie sa recunosc ca asta m-a surprins putin.Ma asteptam sa ma rupa in bucatele.Unde voia sa ma duca?A sarit pe usa si am vazut cum focul a impanzit cabanele din jur.A inceput sa fuga in padure inainte sa aud prea clar tipetele disperate ale oamenilor.Puteam sa jur ca pentru un moment am vazut frica in ochii lui.
M-a pus intr-o masina si a aparut in stanga mea inainte sa clipesc.Inima imi batea atat de tare, incat credeam ca o sa am un atac de panica.Totul s-a intamplat mult prea repede, asa ca am decis sa ma calmez si sa incerc sa procezez ce s-a intamplat.Bill a pornit masina si a gonit pe drumul ingust si neluminat.
Inca putean vedea cat de nelinistit era, desi era bezna.Daca nu stiam mai bine, as fi spus ca fugea de ceva, dar Bill nu are de ce sa fuga.Este mult prea puternic pentru asta.
"Ce s-a intamplat?Bill?De ce am plecat?De ce erau cabanele alea in flacari?Bill!"am tipat cand am observat ca nu are de gand sa-mi raspunda.
"Ce ai zice de un multumesc, huh?Daca nu te trezeam eu, focul ala sigur o facea cand ajungea la tine.Defapt, nu ma intereseaza.Cuvantul ala nu are ce cauta in vocabularul meu oricum."a spus el nervos.
"Nu ai de gand sa ii ajuti pe oamenii aia?Bill, mi-au salvat viata."
"Oamenii aia nu prezinta un interes pentru mine.Si in plus, te-ar fi ucis cu mult inainte sa te nasti."
"Bill, femeia aia mi-a spus ca acolo m-am nascut si ca spiritul mamei mele nu se poate odihni pentru ca vrea ca eu sa stiu adevarul.Stiu ca ai avut o legatura cu mama.Bill, nu sunt proasta.Mai devreme sau mai tarziu o sa leg toate lucrurile marunte pe care le stiu si o sa aflu adevarul."
"Atunci succes cu asta.Nu vei trai destul ca sa lipesti toate piesele."
"Nu, Bill.Vreau sa aud de la tine.Vreau ca tu sa imi spui ce s-a intamplat din perspectiva ta."
"Mai bine mor."a spus scurt, inca uitandu-se la drum.
"Bill!Spune-mi adevarul, la naiba!"am zbierat.
"Adevarul?Iti inteleg furia.Si eu mi-am dorit adevarul, dar am avut parte de el mult prea tarziu.Lumea asta este construita din minciuna.Atunci cand adevarul iese la iveala apare dezastrul si totul se prabuseste.Crede-ma, ruinele nu se pot reconstrui.Daca incerci sa faci asta, se vor prabusi peste tine."
M-a lasat fara cuvinte.Era atat de poetic si parea ca ce spune vine din suflet.Totusi, momentul de tacere s-a rupt cand intrebarile au inceput sa imi apara cu zecile in minte.
"Mama mea...te-a mintit in legatura cu ceva?"am spus mult mai calma.
"In legatura cu totul.De asta este moarta acum."
"Tu...tu ai ucis-o?"am intrebat tremurand.
"Nu.De asta ma razbun pe tine.Intr-un fel ma bucur ca Biersack te-a ascuns de mine atunci.Daca nu o facea te omoram fara sa ma gandesc si acum nu ma puteam bucura de razbunare complet.Putin cam dur?Asta e adevarul."
"Stai...Andy...m-a protejat de tine?"
"Oh, crede-ma ca nu i-a fost usor.Voia sa te ucida aproape la fel de mult ca mine.Singurul lucru care l-a oprit a fost...Stii ceva?Nu conteaza.Ai primit deja destule informatii."
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanficIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...