Andy's POV
"La naiba, Andy!Ce s-a intamplat cu tine?Ai fost mult mai neatent decat de obicei!Data viitoare nu o sa te mai pot salva."m-a certat Oliver.
M-a lasat jos langa un perete si mi-a dat un pumn destul de tare cat sa-mi bage mintile in cap.Eram deja foarte ranit si am crezut ca o sa mor, dar Oliver m-a salvat in ultimul moment.Am gemut cand m-a lovit a doua oara.Nici macar nu puteam sa scot un cuvant.
"Aduna-te odata!Nu poti sa renunti si sa o si salvezi pe Alessandra!Doar ca nu o sa te las sa renunti!O sa te calc si in picioare daca de asta e nevoie sa te trezesc la realitate!"a zbierat el.
Oliver avea dreptate.Trebuia sa-mi pese mai mult de viata mea daca voiam ca Alessandra sa nu sufere o moarte agonizanta pe care Bill i-o planuieste.
Mi-am dus mana la rana din piept ca sa mai opresc sangerarea.Aveam rani peste tot, dar asta era cea mai grava.
"La naiba, Andy.Esti ca un copil acum.Trebuie sa ajungi la un loc sigur ca sa te vindeci."a spus el mult mai calm."Ashley!Taylor!"a tipat.
Amandoua au aparut imediat dupa colt, la fel de murdare si acoperite de sange ca restul.
"Duceti-l pe Andy in siguranta inapoi si aveti grija sa il hraniti.Este foarte posibil sa fiti urmarite, asa ca aveti foarte mare grija.Nu v-am ales pentru ca sunteti cele mai bune.V-am ales pentru ca aveti cele mai mici echipe si le pot controla mai usor."
"Am inteles."a spus Ashlyn.
Oliver s-a intors sa se lupte cu ceilalti si sa-i indrume in locul meu.Fetele m-au ridicat si m-au sprijinit de ele.Sunetul sangelui meu care se varsa pe pamant era destul de satisfacator, dar ma simteam din ce in ce mai slabit.
"Trebuie sa ne grabim."a spus Taylor ingrijorata.
Au inceput sa fuga cat de repede au putut, facand un curent care aproape mi-a inghetat sangele.Era bine.Daca se inchega nu mai curgea.Am incercat sa fiu atent daca ne urmarea cineva, dar cred ca toti erau ocupati sa ramana in viata si sa o protejeze pe javra de Juliet.Tot drumul pana acasa a fost liber.Daca o mai pot numi casa...
"Verifica peste tot."i-a spus Ashlyn lui Taylor, iar ea a dat din cap aprobator.
M-au asezat pe unul din fotoliile din fosta receptie cu grija.Ashlyn mi-a pus mana pe fata si si-a muscat buza nervoasa.
"Sa nu inchizi ochii.Daca lesini s-ar putea sa nu te mai trezesti."
Am zambit si am soptit "niciodata".Am trecut prin mai rau.Desi nu imi place sa recunosc, daca nu era Bill eram mort de mult.Poate asa era mai bine, dar trebuie sa ma descurc cu ce am, nu-i asa?
"Andy!"am auzit un tipat.
Cineva din echipa lui Hailey a venit la noi cu un cadavru pe umeri.Avea mirosul Alessandrei pe el si asta mi-a atras atentia.Nu era doar imaginatia mea.Daca idiotul de Bill i-a facut ceva...
"Un cadou de la maestru."a spus el si a lasat cadavrul la picioarele mele.
Nu era Alessandra.Era o femeie blonda mai in varsta.Era mama ei adoptiva.Are creierii zburati de un glont.Probabil s-a sinucis cand si-a dat seama ca Bill o s-o terorizeze sau o s-o manance de vie.Sau ambele.Asa cum a facut cu sotul ei.
Pai...nu e politicos sa refuzi asa un cadou.Si asa o uram pe catea.Sa se numeasca mama Alessandrei...numai gandul ma face sa vreau sa o devorez.Probabil de asta mi-a trimis-o.Este prima data cand imi pare rau ca mancarea mea nu e in viata.
Alessandra's POV
"Bill...stam de mai bine de jumatate de ora pe acoperisul asta idiot.Am inceput sa inghet."i-am spus tremurand.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanficIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...