XVIII

731 69 14
                                    

Andy's POV

Am coborât de pe cabana si am încercat sa ma forțez sa nu o mai ascult pe Alessandra atât de atent.In niciun caz nu merg la castelul ăla.Dupa ce am văzut acum câteva minute, nu voi mai putea sa dau ochii cu ea niciodată.Iubirea mea cu inima mare si sufletul fragil, dar neinfricat...m-a uitat atat de usor, incat nici nu am insemnat nimic pentru ea.Am intrat in mașina si am condus cât mai repede ca sa ma îndepărteaz de locul ăla.Am plâns atât de mult după ce am vazut-o cum se simtea atat de bine fara mine, încât credeam ca nu o sa ma mai pot opri niciodată.

Telefonul a început sa îmi sune in continuu, dar nici nu m-am deranjat sa văd cine era.Nu îmi pasa.Sigur era Oliver care ma chema înapoi.Nu pentru ca ii pasa de mine.Isi făcea griji de reacția lui Bill.

Nimanui nu-i pasa.

Alessandra's POV

După ce am terminat, m-am prăbușit la propriu pe podea pentru ca nu mai suportam caldura si transpiratia care se prelingea pe corpul meu.Puteam sa continui, dar îmi era mult prea somn si obosisem mult prea tare.Bill m-a luat in brațe si m-a asezat in pat, acoperindu-ma cu o pătură.

"Dacă te comporți bine, s-ar putea sa fii răsplătită mai des."a spus el.

"M-am rasplatit singura."am glumit eu sec, amintindu-mi de cum am crezut ca o sa mor data trecuta.

"Vom pleca mâine la prânz.Profita de somn cât mai poți."

"Cât e ceasul?"

"6:21."a spus el rece.

Am oftat adancindu-ma mai mult in patura dupa ce usa s-a trantit dupa el.Pentru un anume motiv, imi doream ca Andy sa deschida usa si sa ma ia de mana ca sa ma forteze sa ma ridic din pat si sa fug impreuna cu el.Imi era dor de caldura corpului sau si de cantecele sale triste care ma ajutau sa adorm atat de repede.Imi era dor de zambetul lui frumos, chiar si dupa ce nu i-am putut spune ca il iubesc.As da orice pentru a avea sansa sa ii spun ca il iubesc, dar cum sa fac asta dupa ce am facut mai devreme?Mi-am dorit atat de mult sa mai dureze, iar asta pentru ca mi-l imaginam pe el.

                            ***

"Cum adică nu l-ați prins?La naiba!Ati fost patru împotriva unuia!Daca nu il aduceți înapoi pana diseară o sa va omor pe toți!"țipetele lui Bill m-au trezit brusc.

Părea extrem de nervos, așa ca m-am gândit ca nu o sa am parte de un tratament foarte plăcut azi.M-am ridicat repede si am coborât la parter.Se simțea un miros puternic de fum care m-a făcut sa strâmb din nas puțin.Bill fuma niște țigări tari in fata peretelui de sticla.Statea cu spatele, așa ca nu mi-am putut da seama in ce fel de toane se afla.

"Nu te apropia."m-a avertizat.

"Ce s-a întâmplat?"am întrebat, ignorandu-i avertizarea.

M-am dus lângă el si l-am forțat sa se uite la mine.Avea ochii mai roșii ca de obicei si era vizibil nervos.

"Ți-am spus sa stai departe.Intoarce-te sus si fa ce vrei, atâta timp cât nu ma deranjezi."

"Este doua după-amiaza.Trebuia sa plecam acum doua ore."

"Si?"

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum