XXI

639 58 10
                                    

Alessandra's POV

Mi-am dus încheietura la gura si am mușcat cat de tare am putut, încercând sa nu ma gândesc prea tare la durere ca sa nu ezit.Cand am simtit cum pielea imi cedează mi-am folosit caninii ca sa tai vena.Am gemut de durere, dar am simtit ca nu era de ajuns, așa ca am facut același lucru cu cealaltă mâna.

Am auzit cum s-a trântit usa si am inceput sa tremur si mai tare.Nu era Bill.Era Hayley.Avea ochii ațintiti pe încheieturile mele si părea îngrozită.

"Ce ai facut?!"a țipat ea, apucandu-ma de încheieturi.

"Vr-vreau s-a m-or."am spus eu printre suspine.

"Știam eu ca va ieși rău.Bea asta pana nu vine Bill!"mi-a pus o Sticluța la gura si m-a forțat sa beau.Am simtit cum durerea dispare odată cu tăieturile.

Usa s-a deschis din nou, iar Bill apărut cu un pahar cu alcool in mana.S-a apropiat de noi foarte calm si mi-a șters sângele de la gura cu mâneca.

"Respingător si penibil.Da...cuvintele astea te descriu foarte bine."

"Cu ce am greșit?"am continuat eu sa suspin.

"Pai..."a continuat pe același ton calm."Te-ai născut.Asta e vina parinților tai, dar cum ei sunt morți..."

"Sper sa arzi in adâncul iadului."

Mi-a dat parul după ureche si mi-a lins sangele care mi-a mai rămas pe fata de la maxilar la buze.

"Ma bucur sa vad cat de mult ma urăști, dar iadul nu este un loc rău pentru mine.Fratele meu este regele iadului."

Mi-am mușcat buza ca sa ma abțin din suspinat si Bill a inceput sa rada.

"Imi pare rău.Stiu ca nu ar trebui sa rad, dar asta chiar ma amuză."

"Maestre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Maestre...imi pare rău ca întrerup..."a inceput Hayley, atrăgându-i atenția lui Bill.

"Ce e?"a țipat el, făcând-o sa tresară.

"Daca o sa o supărați prea tare este posibil sa piardă copilul."

Pentru un moment am încremenit.Nu imi venea sa cred ca Hayley s-a riscat ca o idioata pentru mine.Ochii lui Bill au devenit mai roșii ca de obicei, dar s-au schimbat la loc in cărămiziu după câteva secunde.A exhalat zgomotos, dar nu ]mi pot da seama dacă a făcut asta doar din cauză că este frustrat sau se abține să nu omoare pe cineva.

"Ai dreptate"vocea lui Bill a facut-o pe Hayley sa tresare din nou."Ma comport pueril.Du-o sa înoate in lac si apoi plimbați-va prin curtea castelului.Trandafirii arată splendid in perioada asta."a zâmbit el si a părăsit camera, calcănd apăsat si trântind usa in urma lui.

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum