XXIV

595 52 16
                                    

A/N : Va mulțumesc pentru suportul pe care mi l-ați acordat ca sa pot continua cartea.Sper sa nu dezamăgesc. ❤️

Andy's POV

M-am întors la locul meu, iar spre surprinderea mea, Bill era încă acolo.Statea pe marginea ferestrei, jucându-se cu o moneda veche.Stia ca am intrat in in camera, dar nu si-a dezlipit ochii de pe fereastra.

"Gata."i-am spus scarbit."Nu o sa va mai deranjez.Acum poti sa pleci."

"Shh."a șușotit el exasperat."Nekomata imi spune o poveste."a inceput sa rada isteric"Mișcarea aia ai învățat-o de la curva aia din bordelul aia idiot cand aveai 13 ani!Nu pot sa cred ca i-a plăcut!"

"Bill, esti un idiot."am pufnit eu."Pleacă.Nu mai vreau sa te vad.Nu in felul asta.Te distruge si o lași.Nu credeam ca e posibil sa ma dezgusti mai mult decât o făceai deja."

Bill s-a oprit din ras brusc si s-a întors spre mine, uitându-se cu privirea lui goală pe care o are atunci cand este exasperat.Se pare ca am lovit un nerv.

"Nu pot sa ma întorc acolo si nici nu pot sa plec de aici.Sunt prea slăbit."

"In niciun caz nu rămâi aici!Nu am de gand sa te protejez."am ridicat eu tonul.

"Nu iti cer sa ma protejezi.Iti ordon sa ma protejezi."

Tatuajul începuse sa ma ardă la cuvintele lui, amintindu-mi ca eu eram legat de Bill si ca eram, de fapt, doar o marioneta care făcea doar ce voia el.Bill nu se folosea de tatuaj cand venea vorba de mine.Voia ca eu sa fiu cat de liber posibil.Chiar si cand a inceput sa ma urască am facut propriile alegeri.S-a decis sa ma trateze ca pe ceilalți acum și nu înțeleg de ce.

Am inceput sa marai la el, refuzând sa ma supun.Asta l-a enervat si mai tare, provocând tatuajul sa se înfigă mai tare in mine, hrănindu-se cu sangele meu.Oricat de mult am incercat sa imi mușc limba, intr-un final am cedat si am căzut pe podea, zvarcolindu-ma si zbierand de durere.Javra.Mi-a sfintit sangele, iar acum ma simt de parca mai am putin si izbucnesc in flăcări.

"Încă mai stiu câteva trucuri de cand aveam aripile făcute din lumina."a spus el, victorios."Nu o sa mori de la asta.O sa te simți asa pana ma decid ca m-am saturat sa te privesc agonizând si te urăsc destul de mult ca sa rămâi asa o eternitate.Doar daca nu faci ce ți-am ordonat fara sa mai latri.Esti un câine credincios.Mereu ai fost.Sa nu uiți asta."

"Du-te naibii!"am țipat.

"As putea daca as vrea."a ras la înjuratura mea negândita.

M-a mai lăsat sa agonizez putin, apoi a ridicat binecuvântarea.Am fost afectat destul de tare, pentru ca atunci cand am incercat sa ma ridic, am căzut imediat.Bill s-a lăsat pe vine lângă trupul meu care nu imi era de niciun folos in momentul ala si mi-a întins mana ca sa ma ajute sa ma ridic.

"O sa ii rup capul pentru tine.O sa ii dau foc la aripi si o sa ii arunc restul corpului in mare ca sa il mănânce peștii."mi-a spus el cu ochii îndurerați.

Mi-a luat ceva sa imi dau seama ce a zis, apoi m-a lovit ca un trăznet.Una din promisiunile mele pentru Nekomata.

"Nu pot sa imi amintesc numele meu de înger, dar asta imi e întipărit in minte."

"Bill..."am inceput, dar nu știam ce aveam de gand sa spun.

"Te-am iubit ca pe propriul fiu.Ai fost una din prioritățile mele.Stiam ca esti putin mai dificil, dar credeam ca si eu însemn ceva pentru tine.Imi făceam griji ca atunci cand Nekomata urma sa nască, tu te-ai fi putut simti neglijat sau uitat.Asta in timp ce tu visai cat de bine s-ar simți sa imi strivești capul cu o piatra."a ras sec"Imaginează-ți surpriza mea atunci cand am aflat cat de mult ma urai si cu cat de multă ușurintă m-ai trădat."

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum