XXXV

279 16 15
                                    

Andy's POV

Imi aveam bratele incolacite in jurul gatului sau si ma bucuram de fiecare secunda in care se zbatea ca un animal imputit ce este.A inceput sa fuga de colo-colo, dar nu am slabit stransoarea.A sarit in aer si a cazut pe spate ca sa ma striveasca, dar tot nu i-am dat drumul.Am inceput sa rag de furie si durere.Imi simteam gustul sangelui, pentru ca mi-am muscat liba cu putere la impact.A reusit cu siguranta sa imi rupa careva coaste si mi-a strivit muschii de la piciorul stang.Kai o sa imi plateasca penru ca m-a tradat.Am crezut ca o sa ma ot stapani, dar atunci cand l-am vazut, furia a pus stapanire pe mine si tot ce am putut ca gandesc a fost Ucide.Ucide.Ucide.

"Unde e Alessandra?"am zbierat la el din pura frustrare, nu pentru ca ma asteptam sa imi raspunda.

A incercat sa se ridice si sa scape de stransoarea mea, dar era prea slabit.Daca ma luptam cu el in conditii normale, as fi sfarsit fara cap in primele secunde.Acum puterea mea este alimentata de furie.

Ceva si-a infipt coltii in umarul si m-a aruncat din dedesubtul lui Kai.Inainte sa apuc sa ma izbesc de un copac, m-am frecat de pietrisul ud care mi-a sfasiat pielea.Mi-am focalizat vederea si la cativa metri distanta se afla o alta nekomata care avea coltii scosi spre mine.Statea protectiv langa Kai, dar nu stiam cine este.Nu il puteam vedea prea bine, dar puteam sa il aud cum respira.S-a transformat in om, iar cealalta necomata l-a luat in gura si l-a aruncat cu grija pe spatele lui.Puteam vedea cat de frumos este contrastul sangelui pe pielea lui de portelan.A luat-o la fuga, dar nu a ajuns departe.Bill s-a napustit dintr-un copac asupra lor, un voal negru in bataia vantului.L-a luat doar pe Kai.A vrut sa se ridice inapoi, dar aripile lui proaspat vindecate nu au fost destul de rapide.Nekomata al carui nume nu il stiu l-a impins be bill cu capul in plin aer, iar acesta s-a lovit de un copac, aripile fiindu-i intinse la maxim.O priveliste care iti lua respiratia.O metafora, evident.Doar fiintele vii au luxul de a respira.Am vrut sa ma ridic, dar piciorul meu inca nu se vindecase.Kai, care a cazut pe pamant in timpul impactului, se ridicase pe picioare nesigure.

"Retrage-ti aripile, idiotule!"am zbierat spre Bill.Nu stiu de ce imi pasa daca patea ceva.

Nu ma asteptam, dar a facut intocmai, la timp ca sa nu fie sfasiate de acea nekomata.A fost tras in adapostul frunzisiului tomnatic de catre niste maini pe care le-am recunoscut fara prea mare efort.Oliver.Am inchis ochii si am multumit Cerurilor ca este teafar.Chiar daca Ceurile nu o sa ma asculte sau o sa ma primeasca vreodata.

Nekomata aceea a incercat sa se catere dupa ei, dar Kai i-a spus ceva in ce cred ca e chineza si s-a oprit.Sa uitat spre mine pentru o chipa si am crezut ca o sa vina sa ma introarca inapoi in tarana.Cand s-a intors si s-a catarat pe prietenul lui, mi-am dat seama ca acea privire a fost un avertisment.O sa mori daca nu ne lasi in pace.

Piciorul nu mi s-a vindecat inca complet, dar m-am chinuit sa schiopatez spre un rau.M-am asezat la marginea lui si mi-am spalat sangele si mizeria pe fata si maini.Langa reflexia mea a aparut cea a lui Danny.De obicei este tacut, asa ca nu mi-am facut griji ca o sa ma deranjeze.

"Cati morti?"am spart tacerea, chiar daca era una confortabila.

"Sase."a raspuns scurt cu vocea sa ragusita dupa o viata de fumator.

"Ashley a reusit?

"Nu."

"Cati lideri mai sunt?"

"Eu, tu, Oliver si Kellin.Voiam sa te anunt ca Bill vrea sa extindem echipa.Simms ne-a omorat si ea cativa  oameni.Nu lideri, bineinteles, dar erau destul de vechi in echipa. "

La asta m-am ridicat brusc si l-am apucat de geaca.Nu era vina lui, dar eram prea furios.Sa incordat sub atingerea mea si asta m-afacut sa mai slabesc stransoarea.

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum