XXII

614 55 15
                                    

A/N : Imi pare rău de intârziere.Am avut blocaj major cu capitolul asta.Sper ca a ieșit ok. ❤️

Alessandra's POV

"Bill...oprește-te."l-am implorat eu pentru a șasea oară cu lacrimi in ochi.

S-a uitat in ochii mei nedumerit, apoi a exhalat zgomotos pe nări.

"E din cauza lui Biersack, nu?"

"M-am saturat de jocurile tale.Stiu ca esti nervos pe mine din cauza ca am vrut sa vad ce s-a întâmplat cu părinții mei.Stiu ca ai mințit cand ai spus ca îți pare rău.Vrei doar sa ma torturezi."am spus printre suspine.

"Iti mai aduci aminte cand ți-am spus ca de la iubire se poate trece foarte ușor la ura?Functioneaza si invers."

S-a ridicat si a părăsit încăperea.Inainte sa închidă usa, mi-a aruncat o bucata de material.O rochie neagra lunga.

"Ma duc sa ucid niste persoane.Incearca sa ramai in viata pana ma intorc."a spus cu o voce slabita, aproape suspinand.

Am folosit rochia ca sa imi sterg lacrimile, apoi am imbracat-o pentru simplul fapt ca nu stiam ce altceva sa fac.M-am apropiat de geamul stramt care deabia lumina turnul.M-am sprijinit de marginea lui si mi-am lasat capul sa cada intre umeri, inabusindu-mi suspinele.De ce ma simtem vinovata pentru ca l-am respins pe Bill?De ce ma simteam de parca l-am inselat pe Andy?

Brusc, am simtit un junghi in zona inferioara a abdomenului si la spate care mi-a înmuiat genunchii.Mi-am pus presiune pe abdomen ca sa mai diminuez durerea, dar devenea din ce in ce mai rau.Am incercat sa fac cativa pasi, dar si asta a inrautatit lucrurile.Am mai simtit asta inainte.Stiu ce se intampla.Pierd copilul.

"Hayley!"am tipat.

De ce imi pasa brusc de monstrul din pantecul meu?De ce imi este teama ca o sa-l pierd?

Nu a venit nimeni, asa ca am inceput sa ma panichez.Am ingenunchiat si am incercat sa ma calmez.In cazul unui avort, nimeni nu poate face nimic ca sa il opreasca, pana la urma.Trebuie doar sa ma pregătesc sa plec de aici fără sa ma uit in spate după ce se termina.

Pe cine păcălesc?Nu mai vreau sa trec prin asta încă o data de una singura.Orice, dar sa nu fiu singura.Chiar dacă asta înseamnă sa fiu înconjurată de demoni care îmi vor moartea mai mult decât mi-o doresc eu.

"Oliver!"am zbierat si am simtit o durere si mai ascutita.

Dupa cateva minute de tipete, cineva a intrat in turn.Mi-am ridicat privirea ca sa vad cine era.Era Kellin.A tipat dupa ceilalti, iar dupa cateva secunde am fost inconjurata de demoni.

"Ce v-a luat atat de mult?"

"Nu te-am putut gasi din cauza inelului."mi-a explicat Oliver in timp ce mi-a despatrit picioarele ca sa vada daca am inceput sa sangerez.

"Ai simtit cumva vreo scurgere?"m-a intrebat el calm.

"Nu inca, dar durerea asta sigur este un semn rau."

"Trebuie sa mai asteptam putin ca sa fim siguri ca e ceva sau nu."

"Nu crezi ca esti prea calm pentru situatia asta?"a tipat la el un alt demon al carui unume nu l-am retinut."Daca pierde copilul, Bill o sa..."

"Nu ne ajuta cu nimic sa ne panicam.Daca apierde copilul o sa luam vina si o sa induram pedeapsa.Daca nu pierde copilul va trebui sa fim mai atenti la ea."s-a rastit Oliver la el, facandu-l sa taca instantaneu.

"Stati calmi.Oricum sunt convinsa ca este progenitura lui Biersack.O sa se intample ca data trecuta.O sa vedeti."a spus Ashley plictisita.

"Oh, crede-ma ca e copilul lui Bill.Mai numeste-mi o singura data copilul "progenitura" si o sa am grija ca Bill sa te jupoaie de vie."am spus eu printre dintii inclestati.Fiecare cuvânt pe care l-am rostit a fost o minciuna, dar voiam să ii șterg zâmbetul ăla tâmpit de pe față.

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum