XXVI

512 41 7
                                    

A/N : Imi pare ataaaaat de rau pentru intârziere.Am avut o săptămana plină si aanu am avut timp sa scriu.Sper sa fie ok.Lectura plăcuta. ❤️

Author's POV

Bill si-a folosit toată puterea ca sa o mențină pe Nekomata încuiată in mintea lui.Nu a fost de ajuns.Nekomata a fost foarte furioasa atunci cand a vazut cum i-a spălat creierul fiicei ei.Spiritele răzbunătoare isi iau forța din furie.A mai înfuriat-o in felul asta inainte, dar de-abia a simtit o furnicătura.Bill era slăbit.Nu era sigur de ce, dar cu siguranța Nekomata era vinovata.O infuriase de câteva ori bune in ultimele luni si sintea cum de fiecare data începea sa o simtă din ce in ce mai mult.Asta sau poate devenise vulnerabil din cauza Alessandrei.O iubise din momentul in care ii văzuse ochii argintii pentru prima data atunci cand era mai mult decat o creatura fragila care avea un țipat enervant.Negase toți acești ani acest lucru si a incercat sa se se convingă ca ce simțea cu adevărat era ura.Ca era doar atras de ea pentru ca era oglinda mamei ei.

Dar in ultimele luni începuse să înțeleagă.Alessandra nu era Nekomata.Alessandra era doar o fata care nu isi găsea locul nicăieri si care era disperata după cineva care sa o iubească, in ciuda faptului ca știa ca asta nu se va întâmpla niciodata.Era o ruina.In interiorul ei se afla doar durere si putina speranța pe care o falsificase doar ca sa mai rămână in viata, chiar daca tot ce isi dorea era sa moară.Toata lumea ii complimente aspectul.Fata ei superba, pielea măsline, ochii argintii si buzele cărnoase.Corpul ei era acoperit mereu, indiferent cat de cald era.Părea foarte fragil, in ciuda faptului ca era foarte puternica.Era acoperit de cicatrici vechi, noi si de tăieturi proaspete.

Oamenii observau, de sigur.Stiau ce mizerabila era, dar nu voiau sa fie implicați.Lasi, se gândise Bill.

Bill o iubea, si in sfârșit știa ce înseamnă sa iubești cu adevărat.Alessandra era ca el si de asta se îndrăgostise de sufletul ei ars, de mintea ei sfâșiata, de cicatricile ei.Nu ii iubea suferința.Asta il făcea trist.Zambetul ei era cel mai frumos lucru pe care il văzuse in viata lui.Era...prețios.

Nekomata doar părea fragila.Avea un suflet bun, dar cand era vorba de el nu avea.O înțelegea de ce il urăște, dar si el o ura.Il trădase si ii călcase iubirea in picioare.

Ce admira la ea era ca proteja copilul ca o lupoaica si era pregătită sa sfâșie beregata oricui încerca sa își îndrepte privirea spre puiul ei.Il iubea pe Sebastian si a riscat viata lui, a ei, a Alessandrei si a bietului Andy care avea un suflet atat de fragil.Asta doar pentru ca nu a putut sa înghită un glonț si sa imi dea un copil."Sa înghită un glonț" nu era o expresie potrivită pentru ca Bill nu avea de gand sa o rănească in niciun fel.O iubea.

Alessandra nu era deloc egoista.Alessandra isi deschise inima pentru monștrii ca el.Alessandra era mult prea buna pentru lumea asta crudă si se lasa folosită de toată lumea.

Nekomata nua posedat-o pe Alessanda asa cum a crezut.A facut ceva mult mai rau.I-a sters umanitatea si a înlocuit-o cu ce trebuia sa fie ea defapt.Un monstru.Un hibrid mult prea puternic pentru el însuși.Demon, înger si bestie.Bill se uita in ochii ei si o blestema pe Nekomata pentru ce i-a facut.Un iris roșu si un ochi auriu de pisică.Gemetele ei dulci s-au transformat in sâsâituri care împreuna cu colții ei dezveliti si ghearele ascuțite il înștiințau de un viitor atac.

Demonii se pregătiseră sa il apere, nefiind siguri ce se întâmplase.A inceput sa rada isteric, nu pentru ca i se părea haios, ba din contra.Ise părea cel mai oribil sfârșit pe care si-l puteam imagina.Se întreba ce o sa facă Nekomata in privința cu copilul lui si al Alessandrei.O sa fie atat de furioasa încât o sa ii sfâșie burta?Probabil.

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum