Avertizări : violenta fizica, sânge, suicid
Alessandra's POVAm ajuns la un castel imens care ma infiora.Isi merita numele - Castelul Negru.Nu am mai auzit de el pana acum.Era înfiorător si toată atmosfera din jurul lui inspira neliniște.Bill a coborât din mașina si l-am urmat.Se uita la castelul ăla cu atât de multă ura, încât m-a cutremurat.
"Nu am mai fost aici de ceva timp."a spus el, dar cuvintele nu mi-au fost adresate."Taylor."
"Da, maestre."a aparut blonda imediat ce si-a auzit numele.
"Du-o e Alessandra înăuntru si pregătește-o."a spus Bill cu un ton atât de calm si plat, încât nu l-am recunoscut pentru o secunda.
"Da, maestre."
Taylor m-a luat in brațe de parca eram un copil si a început sa fuga spre castel.Nu am protestat, pentru ca era o pierdere de timp.
După ce s-a simtit ca o vesnicie, chiar si cărată de un demon, am ajuns la o camera imensa care nu lasă prea multă lumină înăuntru.Era la fel de sumbra si neprimitoare ca tot restul castelului.Taylor m-a lăsat pe propriile picioare si nu am apucat sa fac doi pași înainte sa fiu împinsă pe podea.M-a lovit cu piciorul?Cand am vrut sa ma ridic si sa ma întorc la ea, mi-a presat ceafa cu piciorul de podea.Am inceput sa ma sufoc si sa mi se încețoșeze privirea.
"Ce i-ai facut?!"a țipat după un timp."De ce tu?Nu il meriți!Esti o abominație!Nu trebuia sa te naști!"
M-a ridicat de par in genunchi si m-a lovit cu genunchiul in fata.Contactul a fost atât de puternic, încât am putut auzi cum mi s-a rupt nasul.Dupa câteva secunde si-a îndepărtat piciorul si m-a mai lovit încă o dataCand m-am pregătit pentru a treia lovitura, nu s-a mai întâmplat nimic.
"Imi pare rău ca iti întrerup distracția Taylor, dar nu ai voie sa faci asta."vocea cunoscuta a lui Oliver m-a facut sa ma uit in sus.
Cu o simpla lovitura, i-a rupt capul lui Taylor de parca ar fi fost o păpușa.Stransoarea din parul meu a dispărut, si cu o data cu asta si sprijinul meu.Inainte sa ma prăbușesc, Hayley, roșcata hiperactivă m-a prins.
"Oh, biata ființa!"a țipat ea."Poftim.Bea asta."
Câteva picături mi-au venit in contact cu buzele si m-au facut sa le ling inconștienta.Am simtit cum toată durerea dispare si mi-am atins nasul.Aveam sânge pe el, dar părea intact.Nu mai simteam niciun pic de durere.
"Ce mi-ai dat?"am întrebat-o când mi-a revenit vocea.
"Un amestec de ierburi si sângele meu.Inainte sa fiu demon am fost vrăjitoare, dar încă mai știu câteva trucuri."a ras ea, scotandu-si la iveală gropițele.
M-am ridicat in picioare, dar Hayley a rămas pe jos.M-am indreptat spre Oliver si am încercat sa-mi stăpânesc furia.
"Am nevoie de niște explicații."
"Nu am nicio explicație sa-ți ofer."
"Ce ai zice de motivul pentru care cateaua aia blonda a încercat sa ma omoare in bătaie."după ce am pomenit de Taylor, i-am scuipat cadavrul de la picioarele mele.
"Nu e treaba mea."
"Oh!Iti spun eu!Iubesc bârfa!"a țipat Hayley, ridicând o mana in aer.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanficIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...