Alessandra's POV
Kai m-a obligat sa ma așez pe spate pe patul care radia a caldura si care era usor umed de transpirație.Aveam gâtul uscat, iar in gura aveam gust de fiere.Ma simteam de parca interiorul meu urma sa se topească.Imi era greață.Am incercat sa deschid gura ca sa-l avertizez pe Kai, dar nu a mai ieșit niciun cuvânt.M-am răsturnat pe partea dreapta ca sa ajung cu capul la marginea patului si am vomitat.Direct pe parchet.Kai mi-a luat parul din fata inainte sa il acopăr in voma si m-a mângâiat pe spate pana am terminat.
Gâtul ma ustura si tremuram incontrolabil.Acum imi simteam mâinile si picioarele reci.Kai a plecat repede din camera si cateva minute mai tarziu am auzit apa curgând de la chiuveta.Mi-am lipit fata de așternutul care încă mirosea a detergent si am simtit ca mi se face rau din nou.Mi-am atârnat din nou capul la marginea patului si am vomitat.Capul mi se învârtea si m-am prăbușit din nou pe pat.Strangeam așternuturile cu putere in timp ce tremuratul începea sa se domolească.
Am auzit pașii grăbiți ai lui Kai câteva secunde mai tarziu.A luat un mop ca sa curețe dezastrul pe care l-am lăsat pe parchet fara niciun cuvânt.Dupa ce a terminat m-a ajutat sa ma ridic usor ca sa imi dea un pahar cu apa.Gatul ma ardea si gustul amar pe care încă il mai aveam in gura a facut ca apa sa aibă gust de medicament.
"Ce ai pus in apa?"am intrebat, îndemnată de lipsa acută de încredere.
"Calmează-te.Nu te-am drogat.E apa de la robinet."
"Are un gust oribil."m-am plâns, simțind cum mi se face rau din nou.
Kai a observat asta din felul in care m-am strâmbat.Era pregătit sa ma ia in brate ca sa ma ducă la baie, dar l-am oprit cu un gest din mana.
"Sunt ok."
Am simtit o durere ascuțița in abdomen si mi-am dus mana acolo inconștient.Am fost întâmpinată de un pântec imens, iar cand m-am uitat in jos am simtit cum gura imi cade in pământ.
"Cat timp a trecut?"am spus cu respirația tăiată, simtitnd cum panica pune stăpânire pe mine.
"Poftim?"Kai s-a asezat pe pat, sprijinindu-mi greutatea.Mi-a urmărit privirea si s-a încruntat putin in dezgust."Oh.Nu mai esti conștientă de luni bune."
Probabil a simtit cum mi se încordează muschii slăbiți, căci m-a strans mai tare in brate si a inceput sa ne balanseze corpurile usor.
"Cat mai am pana la..."
"Probabil doua luni."A spus el pe un ton liniștitor, de parca ar vorbi cu un cal speriat.
"Unde e Bill?"am intrebat, simțind cum ma neliniștesc si mai tare.
"Shh...Bill e bine."
Mi-am dat seama imediat ca minte ca sa ma liniștească.Am încercat sa ma eliberez din strânsoarea lui, dar el era mult mai puternic, iar din cauza efortului, am simtit cum ma las si mai moale in brațele sale.
Copilul m-a lovit din nou, de data asta in locul unde imi tineam mana.I-am simtit piciorușul ca o mângâietura in palmă.Ca si cum încerca sa ma liniștesca.
Am inchis ochii din cauza extenuării si m-am lăsat legănata de Kai si alinată de caldura corpului lui.Nu am mai simtit de mult o caldura atat de primitoare si de familiara.
Usa de la intrate s-a lovit zgomotos de perete, iar asta ne-a facut pe mine si pe Kai sa tresărim.Hyung a intrat cu Jinhai sprijinit de el.Un miros de rugina i-a urmat, Iar apoi am vazut corpurile lor goale acoperite de un strat gros de sânge proaspăt.Nu imi dau seama daca si Hyung era rănit sau era acoperit cu sangele lui Jinhai.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanfictionIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...