XXVII

493 36 17
                                    

A/N : Capitolul cu predicțiile o sa rămână pana la terminarea cărții.Daca o sa aveți vreo teorie despre cum s-ar putea termina (sau ce o sa se intample in capitolele următoare) si o sa mi se para interesantă, o sa primiți o dedicatie.
Lectura plăcuta! ❤️

Alessandra's POV

Eram moarta.
Eram moarta si se simțea atat de bine.

La inceput am crezut ca era doar un vis si ca urma sa fie intrerupt de realitatea in care mai aveam putin si ma puneam in genunchi ca sa il implor pe Andy sa rămână lângă mine pana mor.Realitatea in care il iubeam pe cel pe care trebuia sa il urasc.Realitatea in care aveam o bomba cu ceas in pântec pe care voiam sa o țin in brate macar pentru o secunda inainte sa imi dau ultima suflare.

Totuși, ma bucur atat de mult sa imi vad viata trecută, încât nu mai vreau sa ajung la cea actuala niciodata.

***
Mergeam prin grădina cu trandafiri roșii care înconjura fântâna cu femeia palida si trista.

"Si ce ar trebui sa fac?Ha?"am auzit-o pe mama țipând.

Am inceput sa fug spre vocea ei cu picioarele mele mult prea micuțe si m-an ascuns după o tufa care era destul de mare incat sa acopere doua de mărimea mea.

"Plecați de aici."l-am auzit pe Andy.

"M-am saturat sa fug, Andy!Oriunde am merge, nici Bill si nici Juliet nu ne dau pace.Daca tot o sa murim, vreau sa ne bucurăm de putin timp ca o familie."

"Eu doar am venit sa il avertizez pe Sebastian

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Eu doar am venit sa il avertizez pe Sebastian.Nu imi pasa ce faceți tu si..."

"Aaaaaandy!"am țipat eu cu vocea mea pițigăiată, fugind spre omul imens.M-am agățat de piciorul lui subțire, iar mama mea m-a luat imediat in brate.

"Fluturaș, ți-am mai spus.Lui Andy nu-i place cand faci asta."

M-am bosumflat pentru ca nu am inteles de ce nu ma lasa sa il ating.Eram mult prea mică.Abia așteptam sa am corpul mamei mele, care deși este mult mai mic decat al tatălui meu, este destul de mare incat sa ii cuprindă corpul si sa il sărute.

"Andy, cand o sa fiu mare si frumoasa, promiți sa ma iei in brate asa cum o ia tata pe mama?"

Andy a strâmbat din nas asa cum fac eu cand mama ma obliga sa beau sânge de lup sau carne de vulpe.

"Copilul tau ma înspăimânta rau.La vârsta ei ar trebui sa gangureasca si sa nu fie in stare sa meargă de una singura."a spus el, ignorandu-mi întrebarea.A surâs, iar mama mea m-a strans mai aproape de pieptul ei."La ce ma așteptam oare sa iasă din doua abominatii?"

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum