Andy's POV
Hyung luase o postura impunătoare.Avea spatele drept, mâinile la spate si picioarele usor depărtate.Se uita la mine fara niciun fel de expresie pe chip.Dupa cum se vede, el si fratele sau au ales sa isi mascheze diferit durerea pierderii Nekomatei din cauza neputinței lor.Kai si-a format atitudinea batjocoritoare, care lasa la iveală frustrarea lui prea grea de suportat atunci cand ii atingeai un nerv pe care si l-a ascuns foarte prost.Hyung pare sa fi adoptat exteriorul dur si impunător, foarte atent clădit.El este cel mai afectat, dar si cel mai rațional dintre cei doi.Il protejează pe fratele lui mai mic de alegerile proaste care l-ar putea răni si mai mult.Stiu asta pentru ca...atunci cand i-am vazut, am simtit ca ma uit la mine si la Sebastian.Si pentru ca atunci cand Bill a incercat sa o ia pe Nekomata, Hyung a facut cele mai curajoase gesturi, in timp ce fratele lui, mult prea mic, se agata de mana Nekomatei si se ascundea in spatele ei.
***
In trecut
Bill ne-a comandat sa urmărim o coliba ascunsa pe un multe si sa fim atenți la o fata cu par argintiu sau o nekomata.Am incercat de câteva zile sa ii spunem ca este părăsită si nu este nici urma de vreo fata sau animal supradimensionat, dar el ne-a spus sa așteptam de fiecare data.Demonii s-au împărțit in asa fel incat sa înconjoare tot muntele.Nimic ce mișca nu ne putea scapa.La un moment dat, dupa vreo trei ore de privit frunze mișcate de vânt si veverițe care se împerechează, am decis sa merg in zona lui Sebastian.La naiba cu Bill care crede ca poate sa ma pună sa caut cai verzi pe pereți si sa ramân nemișcat o eternitate.
In timp ce mergeam printre copacii deși, lumina lunii de-abia de putea sa fie văzută.M-am oprit brusc atunci and am ajuns lângă un rau.Desi zgomotul lui era puternic si nu puteam auzi nimic, simteam un miros vag de animal, dar nimic din ce am mai întâlnit pana acum.M-am întors cu spatele la rau ca sa merg mai departe, dat in momentul următor am fost împins in pietrișul rece si umed de la marginea râului.Un corp ud leoarcă, dar cald, in ciuda faptului ca răul avea cel mult cinci grade, ma țintuia la pământ.M-a apucat de guler, m-a ridicat, apoi m-a lovit cu fata de pietre cu toata forța.Am gemut de durere si am incercat sa ma ridic, dar am simtit o respiratie fierbinte in ureche.
"De ce ne urmăriți?"a răcnit o voce feminină.
Nu ii puteam vedea fata, dar o șuvița de par argintie uda mi-a mângâiat pleoapele.
"Tu esti chestia pe care o vrea Bill?"am ras, dar vocea mi s-a frânt atunci cand mi-a împins gâtul in pietre si mai tare.
"Da.Stapanul meu stie ca ați venit dupa noi si nu ne puteți vedea pentru ca este un magician puternic."
"Dar eu te vad acum."am zâmbit in colțul gurii.Barbia ma durea dtunci cand vorbeam.
"Asta pentru ca vreau eu sa ma vezi.Asculta.Are de gand sa ne omoare si sa se sinucidă.Nu vrea sa ma lase pe mana unui înger căzut.Am auzit de Bill."
"Sa va omoare?"m-am încruntat.
"Pe lângă mine mai tine captivi doi pui de nekomata.Sange pur, nepătat.Nu ii sunt de niciun folos stăpânului tau."
"Pff."am pufnit dispretuitor."Nu e stăpânul meu."
"Taci."si-a înfipt genunchiul in spatele meu."O sa ma predau daca imi promiți ca nu ii vei ucide pe pui."
Am zâmbit, fericit ca in sfârșit scăpăm de idioțenie asta de misiune.
***
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanfictionIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...