Andy's POVL-am gasit pe Bill si pe restul echipelor intr-o fabrica de zahar abandonata.Toti demonii erau acolo, ceea ce insemna un singur lucru.Mergem la razboi.
Incaperea imensa era umpluta de ecourile liderilor dand ordine.Membrii echipei mele stateau in rand cu cei ai lui Oliver.Atunci cand m-au observat intrand, s-a lasat o liiste de mormant, iar toate privirile erau atintite asupra mea.
"Va rog, continuati."am zambit eu politicos, dar zambetul nu mi-a ajuns si la ochi.
"Unde naibii ai fost?"m-a intrebat Oliver, facandu-si loc printre multime ca sa ma apuce de umeri si sa imi caute emotiile in spatele zambetului meu fals.
"Am luat o gura de aer."am ridicat din umeri.
A expirat zgomotos si mi-a dat de inteles din priviri ca vom discuta mai tarziu despre asta.Am dat din cap aprobator, facandu-mi loc printr-e demonii care ma salutau din toate partile cu "domnule".Imi faceau urechile sa sangereze.M-am urcat pe o masa ca sa ma inalt deasupra lor si sa le dau discursul de imbarbatare pe care il asteptau cu atata nerabdare.
"As vrea sa incep prin a-mi exprima condoleantele pentru liderii pierduti in acest razboi si sa le multumesc pentru curajul de care au dat dovada."toti si-au scos cutitele din cizme sau curele si s-au taiat in palma.O scuza patetica de semn de respect, doar pentru ca sange sa curga pe pamant.Un gest prostesc pe care paganii din secolul saisprezece il faceau la inmormantari.Normal ca nu o faceau pentru morti.O faceau pentru ei.Se pacaleau ca asta ar insemna ceva pentru bietul raposat ca sa se simta mai bine.Un gest prostesc pe care l-am facut si eu, lasandu-ma sa cred ca asta ar insemna ceva pentru prietenii mei care au murit pentru cauza mea.M-am uitat pentru o secunda la sangele negricios de pe lama briceagului meu incrustat cu diamante in forma de A.Un cadou de la Bill de acum 80 ca rasplata pentru ca nu am mai incercat sa ma sinucid.Bineinteles ca a fost zadarnic.Am mai incercat sa ma sinucid de multe ori de atunci.Am pufnit dispretuitor si am sters lama de blugi, bagandu-l apoi in buzunatul drept al gecii mele de piele.Ma intreb pentru cati din acest depozit va trebui sa imi arat respectul dupa ce totul o se termine.Poate ca nu o fiu nici eu in viata ca sa aflu.
"Nu imi place sa fac asta, dar am sa va rog sa dati dovada de aceeasi vitejie si sa castigati in numele lor.Pentru prea mult timp, Simms si cainii ei ne-au jignit prin a se considera egalii nostri.Am sa va spun ceva, dragii mei frati.Voi nu sunteti caini.Vietile voastre conteaza."la asta am primit cateva tipete incurajtoare si fluieraturi care m-au fortat sa ma opresc pentru cateva secunde, zambind la entuziasmul lor."Astazi, consoarta maestrului, cat si copilul sau nenascut se afla in ghearele unor inamici puternici."l-a asta am fost huiduit."Stiu, stiu ca nu va place sa auziti asta.Va jur ca nu a fost un compliment, ci doar realitatea data naibii.Nu vreau sa inaintati in lupta subestimandu-i.Asta ar fi prostesc si iresponsabil.Vreau sa precizez ca atunci cand ne-au atacat, noi am subestimat de ce erau capabili, iar greseala noastra ne-a costat viata lui Chris, Ashley si Hayley."am reusit sa ii fac sa maraie.Tristetea le alimenta furia, iar eu aveam de gand sa profit de asta la maxim."Din cauza asta, Simms crede ca noi suntem slabi si nu va ezita sa atace cu toata puterea.Eu zic sa ne intoarcem acasa cu capul ei si cateva capete de nekomata ca trofee."sala a fost inundata de tipetele a zeci de demoni.Dany a incuviintat, aplaudandu-ma.Discursul sau motivational de la lac m-a ajutat cu adevarat.
S-a facut liniste brusc, iar cand Bill si-a facut aparitia in spatele incaperii am simtit cum mi s-a strans stomacul.Singurul lucru care se mai auzea erau aplauzele sale lenese.Arata de parca era un cadavru pe picioare.Pielea sa alba, era acum translucida si avea tonalitati albastre.Buzele ii erau mov si crapate.Pometii ii erau mai ascutiti, iar pielea din jurul ochilor era mai neagra ca de obicei.Cand a venit spre mine, am observat cat de slab era si cu cata dificultate isi mentinea postura.Am coborat de pe platforma, iar cand Bill a ajuns in fata mea si-a pus o mana pe umarul meu.Pentru restul, parea un gest fratesc, dar numai eu simteam cum isi lasase greutatea pe umarul meu.S-a intors cu fata spre demonii sai, zambindu-le larg.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanfictionIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...