XVI

785 73 10
                                    

Alessandra's POV

Am inceput sa tremur incontrolabil, asa ca Bill a pornit caldura dupa o perioada.Cred ca l-am evervat foarte tare.Vreau sa mananc marul, dar e atat de frumos si de apetisant, incat mi-e aproape imposibil sa nu il mananc.Singura problema este ca prefer sa ma infometez, decat sa risc sa fiu drogata de el.

"O sa provoci un accident daca conduci atat de repede."

"Sunt obisnuit cu viteza.Trebuia sa aleg o masina mai puternica totusi.Numai gandul la 5 ore de condus ma calca pe nervi.Mai ales ca esti si tu in masina."

"Crede-ma.Nici eu nu am sentimente prea dragute fata de tine."

"Nu e nevoie sa ma placi.Trebuie doar sa imi dai ce vreau cat mai repede si totul o sa fie bine."

"Si ce anume vrei de la mine?Ce poate un om sa-ti ofere si un demon nu?"

"Foarte multe lucruri.Acum opreste-te din vorbit.Iti faci rau."

"Vrei sa stau 5 ore fara sa fac nimic?Nici macar nu imi dai voie sa dorm."

"Am spus sa taci!"a ridicat el vocea.

"De ce ma urasti atat de mult?Nici macar nu stiam ca existi pana acum cateva saptamani."

"Opreste-te sa-mi mai pui intrbari de genul daca nu vrei sa opresc masina ca sa te sfasii de dinauntru si sa iti arunc osemintele la caini turbati!"a tipat el.

"Era sa faci asta data trecuta, nu-i asa?"m-am rastit la randul meu.Doar mi-am ridicat putin vocea, pentru ca nu eram in stare sa tip.

A pus frana brusc si aproape m-am dus cu fata in bord.S-a uitat la mine cu ochii lui care erau de un rosu si mai aprins ca de obicei.Am incercat sa-mi mentin expresia furioasa pentru ca nu voiam sa-i fac pe plac si sa ma supun ca un caine bine dresat.A stat cateva minute asa, probabil gandindu-se daca sa-mi faca ceva sau nu.Telefonul lui a inceput sa sune si a marait, acceptand apelul.A pornit masina si am rasuflat usurata.

"Da.Acum o aduc la ea.Stiu.Daca baba aia mai incearca sa faca ceva o sa-i rup mainile.Sa veniti peste 3 zile si sa aduceti ce v-am spus.Noi vom ajunge acolo a doua zi.Daca vad ceva sifonat sau prafuit o sa va il las pe Sebastian sa va manance boasele dupa ce va omor."

A aruncat telefonul in spate si a expirat nervos.

"Apelul asta a fost salvarea ta.Nu mai am de gand sa vorbesc cu nimeni pana ajungem, asa ca mai bine taci."m-a amenintat el.

M-am asezat mai bine pe scaun si mi-am muscat obrazul ca sa-mi opresc gura spurcata din a mai enerva un demon.A spus ca vrea linste, asa ca poate o sa-mi smulga limba data viitoare cand o sa indraznesc sa vorbesc.

Ne aflam pe un drum in care puteam vedea doar camp in dreapta si in stanga.Ma intreb unde poate duce un drum de 5 ore.Am incercat sa nu ma uit pe geam ca sa nu ametesc si mai mult, dar dupa ce s-a simtit ca o eternitate, mi-am mutat privirea de pe mainile care mi-au adormit in poala.

Bill avea o expresie furioasa si ceva ii curgea din nas.Era acelasi lichid negru care i-a tasnit din venele taiate aseara.

"Bill?"i-am atras eu atentia.

"Mm?"s-a uitat el la mine cu o expresie total dezlipita de realitate.Cred ca mintea lui era foarte departe, la felul cum mi-a raspuns doar din instinct.

FIRE BREATHER | needitată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum