Alessandra's POV
Mi-a zambit cald si am simtit cum milioane de fluturi imi zburau prin stomac.Cred ca ma holbam la el ca o idioata.Este singurul lucru pe care il pot face.L-am sarutat.I-am picat in plasa.Am facut ce mi-a spus fara sa stau prea mult pe ganduri.
"Ar trebui sa pleci"mi-a spus, amintindu-mi totodata sa respir.
"Sigur."am spus ragusita.
M-am ridicat, concentrandu-ma foarte tare la drumul spre usa ca sa nu ma impiedic de propriile picioare.
"Oh...si Alex?"
"Da?am spus neindraznind sa ma intorc cu fata la el."
"Abia astept ziua de maine.Sper sa nu ma mai minti cu altceva."
"Um....mhm, am spus inghitindu-mi inima care mi-a anuns in gat."
Am iesit, indreptandu-ma spre baie.Aveam nevoie sa ma spal putin pe fata.Imi batea inima haotic si ma simteam de parca plamanii mei ar fi fost sfasiati.M-am rezemat de perete pentru cateva secunde, profitand ca nimeni nu era prin preajma.Imi era din ce in ce mai greu sa focalizez imaginile, asa ca am inchis ochii pentru cateva secunde, dar nu i-am mai putut deschide.Nici macar nu stiu ce s-a intamplat dupa.Tot ce puteam simti era sangele meu care imi fierbea in vene si pulsatiile insuportabile din zona tamplei.
***
O lovitura care mi-a facut obrazul sa arda m-a fortat sa-mi intredeschid ochii.Lumina era prea puternica, asa ca i-am inchis din nou, gemand.
"Trezeste-te odata!"un barbat a tipat la mine, lovindu-ma din nou.
"E destul."a spus cineva care avea o voce mai joasa.
Am deschis ochii, temandu-ma sa nu primesc a treia palma.Stateam pe un pat de spital, invelita cu o geaca de piele neagra.Am incercat sa analizez camera.Nu mi se parea deloc cunoscuta.Peretii pareau extrem de vechi,cu pete si crapaturi pe ei.Acum erau de un gri deschis, dar se pare ca in trecut erau albi sau crem.Nu stiu daca asta este un vis.Pare atat de ireal, dar durerea pe care inca o mai simt din cauza palmelor ma contrazice.
"Unde sunt?"am intrebat in soapta.
Ma simteam slabita si imi doream sa-mi inchid ochii la loc, dar m-am fortat sa nu fac asta ca sa nu-i infurii pe rapitorii mei.
"Nu conteaza.Oricum nu vei mai sta aici pentru mult timp."mi-a spus unul din ei.Era brunet, avea pielea palida, perfecta si o voce joasa si patrunzatoare, desi nu patrea mai batran de 25 de ani.
"Cine sunteti si de ce m-ati adus aici?"am inceput sa ma panichez.
"Cosmarul tau."a spus celalalt.Arata mai in varsta si avea bratele si gatul acoperite cu tatuaje.Cel putin atat lasau hainele lui la vedere.El este cel care m-a lovit.
"Am terminat.Totul o sa se rezolve de la sine in cateva zile."a spus un alt barbat cand a intrat in incapere.Parul lui negru pana la umeri era imbibat de sange, la fel ca si hainele lui.S-a apropiat de mine si a zambit satisfacut, facandu-ma sa tremur.
"Kellin, nu o atinge."a spus brunetul.
Macar am numele unuia.Din pacate pentru mine, nu l-a ascultat pe brunet.Mi-a mangaiat parul cu mainile sale insangerate si s-a aplecat pana cand fetele noastre erau la cativa milimetri distanta.Nu voiam sa ma sarute, dar nu puteam sa-l resping.Imi era prea frica de consecinte si eram mult prea slabita.Tot ce am putut face a fost sa-mi inchid ochii si sa astept ca buzele noastre sa se atinga, dar momentul nu a mai avut loc.O bubuitura puternica mi-a inundat urechile, facandu-ma sa tresar si sa-mi deschid ochii.El nu mai era desupra mea.Era pe podea, sprijinit de perete, maraind la brunetul din fata lui.
CITEȘTI
FIRE BREATHER | needitată
FanfictionIadul va îngheța pana sa mai am o șansă la fericire. Alessandra iubeste persoanele care o ranesc pentru ca nu intelege ca iubirea se castiga.Isi iubeste parintii care i-au distrus copilaria si isi iubeste prietenul care o batea ca si sport.Vrea doar...