Piekło to straszne miejsce. Ci którzy sami odbiorą sobie życie trafią na niskie piętro w królestwie Diabła.
Pustka. Niepokój. Lęk. Strach. Przerażenie. Panika. Trwoga. Udręką. Mordęga. Ból. Cierpienie. Katusze. Agonia.
13 pięter. Każde jest coraz gorsze, coraz straszniejsze. Każde kolejne coraz bardziej okrutne. Okropne tortury. Ohydne....
Diabeł siedział na swoim "tronie" owleczonym ludzką skórą. Rozmyślał nad tym jakie piękne prowadzi życie. Syci się on cierpieniem innych. Jest to przecież jego pokarm. Rozmyślania Diabła przerwał jeden z jego sług.
- Proszę wejdź.
- Dzień dobry.
- Dobry. Co nowego? Zdaj raport.
- Bardzo przepraszam, zawiodłem cie panie.
- Mój najsilniejszy demon mnie zawiódł?
- Jest mi bardzo przykro.
- Co się stało?
- Kazał mi pan mieć tego uciekiniera na oku.
- Skaze?
- Tak. Podpadł mi i...
- Zabiłeś go?..
Diabeł wypowiedział te słowa z wielkim uśmiechem na twarzy.
- Niestety uciekł mi.
- Jak ci mógł uciec? Jak mógł uciec od Śmierci?
- Przepraszam.
Diabeł chciał już zamachach się swoją drewnianą laską, ale coś go powstrzymało. Hmm... ale co?... Co mogło powstrzymać Diabła... Przecież jest tylko jedna osoba silniejsza od niego...
- Ty cholero.
Diabeł wściekł się i cofnął.
- Jednak Bóg dobrze to przemyślał.
- Co?
- Ten krzyż na twojej szyj. Oddał cie mi, żebyś pilnował demonów uciekających z piekła, ale też dał ci moc przez, którą nie mogę cię zranić.- Krzyż?
- Tak krzyż jest oznaką chrześcijaństwa, czyli wiary w Boga.
- Ale ja nigdy go przecież nie spotkałem.
- Ty idioto nic nie pamiętasz, bo dla twojego dobra wyczyścił ci te wspomnienia. Wynoś się stąd.
Bóg?... Krzyż?... Chrześcijaństwo?... Co to jest?... Wiem tylko, że mam pełnić rolę...
CZYTASZ
Miłość Demona
RomanceSpotkaliście kiedyś chłopaka w środku nocy? Mówił wam o rzeczach nie z tego świata? Potwierdzał istnienie istot, których się boisz? Spotkanie Luny i nieznajomego chłopaka. Wypadek tego samego dnia. Pobyt w szpitalu. Dziwne historie przytrafiające s...