10 Piętro Piekła - Historia Poboczna

243 20 0
                                    

Gwałciciele

Każdy człowiek rodzi się taki sam, ma taką samą duszę jak inni, może zadecydować o swoim losie, wybrać ścieżkę, którą ma zamiar podążyć. Niektórzy wykorzystują taką szansę, znajdują miłość, zakładają dom, niektórzy zostają sławnymi gwiazdami... Ludzie, którzy wybiorą złą drogę w swoim życiu... Jeżeli raz czegoś spróbujesz, nie będziesz w stanie się temu oprzeć. Raz zaspokojona potrzeba, po pewnym czasie pragnie znowu zostać zaspokojona.

Piętro 10 Ból

Pokój zamieszczony w otchłani. Tym właśnie charakteryzuje się piętro 10. Otchłań, wymiar do którego trafiają osoby pogańskie, osoby bez chrztu, ale czym ona tak dokładniej jest? Jest miejscem, w które raz trafisz i już nie wrócisz. Nie ma z niej ucieczki. Ona jest pustką bez wyjścia.

Blaszane drzwi lekko się uchylają. Ciemność. Nie ma tu nic... A może jednak? Przyglądając się temu dogłębniej widzisz kształty. Zarysy "ludzkich" sylwetek. Przypatrujesz się bardziej. Na każdej głowie znajduje się korona. Piękna, ogromna korona, która z czasem zaczyna błyszczeć. Jej blask oślepia. Nie jest to zwykła korona. Jej wdzięk tkwi w cierniach, z których kapie krew. Im dłuższe ciernie, tym piękniej wygląda. Skazańcy podążają po otchłani. Jeden za drugim. W ich stopy wbijają się gwoździe, przebijając na wylot stopy. Każdy z nich trzyma bat. Wymachuje nim przed sobą okaleczając osobę stojącą przed nim. Czy to koniec? Czy jest ukryty w tym jakiś cel? Może i jest, ale po co to komu wiedzieć. Jest to kara. Kara za gwałt, za wszystko to co uczynili. Każdy taki uczynek jest umieszczony w cierniu, co oznacza im większa korona, tym większa była wina grzesznika.
Za twoje grzechy należy się kara, która będzie trwała wieczność.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz