Rozdział XXX

201 16 0
                                    

# Perspektywa Luny#

Słońce przebija się przez rolety moich okien. Jak zawsze leniwie się przeciągnęłam i podeszłam do okna. Pogoda nadal się utrzymuje. Słońce mocno świeciłi i ociepla całą okolice. Od ponad miesiąca nic się nie wydarzyło. Pit zniknął bez śladu. Alex i Lili wyjechali. Przy mnie został tylko biały wilk. Dziwne uczucie panowało od jakiegoś tygodnia. Czułam, że ktoś mnie obserwuje. Przez kilka dni myślałam, że to Pit, ale do tej pory nikt się nie ujawnił. Zaczęłam się bać, lecz cały czas mam przy sobie Tris.
Poszłam do łazienki. Spojrzałam w lustro. Moja twarz była spuchnięta od płaczu. Czułam się samotnie, ale nie chciałam już płakać. Miałam stać się silna. Silna dla niego. Ale... ale go ze mną nie ma.
Wróciłam do pokoju i zajrzałam do szafy. Wzięłam ze sobą białą bluzkę na ramiączkach i różowe pastelowe spodenki oraz bieliznę. Skierowałam się tym razem do łazienki. Weszłam pod prysznic. Nie miałam dzisiaj ochoty siedzieć w wannie. Wzięłam szybki, naprawdę szybki prysznic. Lekko się orzeźwiłam i obudziłam. Założyłam na siebie lprzygotowane już ubrania i związałam włosy w koka. Umyłam zęby i postanowiłam iść na spacer. Zawołałam Tris, która posłusznie do mnie przyszła. Miała poczochraną sierść więc przed wyjściem musiałam ją uczesać.

Spojrzałam na zegarek, była już 11.30, a ja nadal bez śniadania. Postanowiłam, że jak jestem już w parku to pójdę do budki, która znajduje się zaledwie 2 kilometry stąd. Od miesiąca wychodzę na dwór z Tris, ale nadal wszyscy patrzą na mnie jak na wariatkę. Nie dziwię się im, wyprowadzanie wilka bez smyczy i kagańca na spacer nie jest zbytnio spotykane.
W rogu parku stała budka z kebabami. Podeszłam do niej. Za ladą stał wysoki brunet. Kiedy zauważył klienta od razu się uśmiechnął.

- Co podać?
- Poproszę średniego kebaba w bułce i cole.
- Jak dostanę numer to spełnie tą prośbę.
- Mam chło...
- W niczym mi to nie będzie przeszkadzać.
- Ale mi tak - słysząc te słowa gwałtownie odwróciłam się do tyłu.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz