11 Piętro Piekła - Historia Poboczna

171 8 0
                                    

Pedofile

Hmm... Czym różni się pedofil od gwałciciela? Przecież jeden i drugi domaga się seks? No cóż.. różnią się jedną istotną rzeczą. Gwałciciel pragnie szybkiego numerka i uwolnieniu swojego podniecenia. Natomiast pedofil... pedofil to pedofil. Szkarłatna postać. On pragnie nie tylko zgwałcić swojego wybranka, ale też znęcać się nad nim psychicznie. Chcę go posiąść. Dotykać. Mieć na własność. Tylko dla swoich zwierzęcych celów.

Piętro 11 Cierpienie

Je-de-na-ście. Jedenaście stopni w dół ciemnego pałacu. Na zepsuty chyba drzwiach widnieje napis "Uwaga" gdy tylko uchlasz drzwi dostajesz szoku. Twoje ciało przechodzą ciarki. Przerażenie sprawia, że nie możesz ruszyć swoim ciałem. Może to nawet lepiej. Gdybyś postawił krok na przód skończyłbyś jak skazany. Czyli jak? Hmm...
Karą za to wszystkie złe rzeczy jest upadek. Skazany leci. Leci w dół. Spada. Spada i obija cie o ściany. Zwykłe? Nie są zwykłe. Są do nich przyczepione druty. Skazany obija się o nie, a w jego ciele pozostają duże rany. Leci w dół cały czas. Jego ciało krwawi, a on cierpi.
Cierpienie to staje się coraz silniejsze. Cierpienie to będzie się powtarzać. Będzie trwało wiecznie.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz