Ludzie kłamiący w obliczu Boga
Kłamałeś w żywe oczy? Nie? Myślisz, że ci uwierzę... Chyba ci się coś popaprało w tej głowie. Każdy... każdy bez wyjątku kiedyś okłamał inna osobę lub samego siebie... Kłamstwo ma krótkie nogi? Owszem, prawda zawsze wygrywa, ale może kiedyś skłamałeś, żeby kogoś pocieszyć, komuś pomóc. Niby to pomoc, ale kłamstwo to nadal zła droga prowadząca w dół. Im więcej kłamiesz tym więcej stopni układasz w stronę zguby...
Kłamstwo... małe kłamstwo nie prowadzi do przegranej, ale za kłamstwem ciągną się złe rzeczy. Najpierw okłamiesz. Później oszukasz. Zdradzisz. Zniszczysz.
Koniec końców i tak powiesz Bogu, że tego nie chciałeś i żałujesz tego. Niestety czasami słowo żałujesz znaczy cieszyć się, że los potoczył się tak jak ty chceciałeś.4 Piętro Strach
Im niżej tym gorzej. Im głębiej spadniesz tym trudniej będzie ci z tego wyjść. Metalowe pomieszczenie. Na ścianach wiszą plakaty. Różne plakaty. Przed każdym z nich znajduje się duże stalowe pudło. Jest w nim jeden otwór, z cienkimi kratami. W środku pudła znajduje się człowiek. Spowiada się? Za każdym razem spowiedź kończy się słowami "żałuję za to co uczyniłem". Po tych słowach w jego ciało wbijają się tysiące kolców. Oczy się pomniejszają, ręce drętwieją. Rozlewa się morze krwi. Czerwone kałuże krwi, które wypływają z jego ciała, później z otworu w pudle. Leją się tak do plakatu, obrazu na którym jest Bóg, Maryja, Jezus, Ojciec Pio, Św. Rita i inne święte postacie. Twarz osoby pokazuje cierpienie. Rany goją się, krew się uzupełnia, organy naprawiają. Niestety ból nie znika, lecz jest coraz dogłębniejszy. Człowiek znów zaczyna się modlić, kończyć tymi samymi słowami. Zatacza się pętla, której nie da się przerwać.
Z minuty na minuty ból jest coraz gorszy. Nie da się do niego przyzwyczaić. Ten ból będzie trwał wieczność.
CZYTASZ
Miłość Demona
RomanceSpotkaliście kiedyś chłopaka w środku nocy? Mówił wam o rzeczach nie z tego świata? Potwierdzał istnienie istot, których się boisz? Spotkanie Luny i nieznajomego chłopaka. Wypadek tego samego dnia. Pobyt w szpitalu. Dziwne historie przytrafiające s...