13 Piętro Piekła - Historia Poboczna

216 8 0
                                    

Seryjni Mordercy - Psychopaci

Czym się różni seryjny morderca od zwykłego mordercy? Przecież jeden i drugi zabił. Jeden i drugi zawinił. Jeden i drugi odebrał komuś dar Boży. Jest jedna mała różnica pomiędzy nimi. Mordercą możesz zostać przypadkiem, ze złości, z żelu lub z tęsknoty, a psychopatą się jest od urodzenia. Przecież każdy człowiek jest dzieckiem Bożym i jest dobry jak się urodzi. No zgodzę się z tym, ale duży wpływ ma na nas nie tylko otoczenie, ale również geny. Dajmy sobie przykład.
Mamy 2 rodziny.
W pierwszej z nich ojciec znęca się fizyczne nad dziećmi. Matka torturuje psychicznie. Takie dziecko ma 3 wybory w życiu.

A - wziąść się w garść i opuścić dom rodzinny, znaleźć dobrą pracę, i pokazać, że jest s kimś.
B - pogrążyć się w smutku i uciec od problemów.
C - Zemścić się.
Wszystkie 3 opcjie posiadają smutek i żal do rodziców, ale tylko 3 maja skłonności do popełnienia morderstwa.

W dużej z koleji matka choruje psychicznie i nie panuje nad sobą, a ojciec znęca się fizycznie nad dzieckiem.
Dziecko ma 2 opcje.
A - odziedziczył po matce chorobę i czuć żądze krwi spowodowaną traumatycznymi przeżyciami.
B - poddać się i skończyć z tym wszystkim.
Człowiek ten jest zepsuty, zepsuty aż do szpiku kości.

13 Piętro Agonia

Ostatnie piętro. Ostatnia kara. Ostatni grzech. Ostatni skazaniec. Ostatni cień życia. Tu kończy się nasza przygoda w piekle. Jest to ostatnie piętro. Ostatnie z możliwych. Nie ma nic więcej. Nie znajdziesz 14 piętra bo ono nie istnieje. Jest tylko 13 pięter... Tylko? Aż za dużo ich jest... ale czemu 13? Może dlatego, że sami uważamy 13 za pechową liczbę?
13 Piętro jest ulubieńcem Diabła. To tutaj skumulowane zostały wszystkie kary jakie spotkały skazańców. Ale jak to miejsce wygląda? Nic bardziej śmiesznego... To cyrk. Kojarzy wam się z zabawą, ale piekielski cyrk nią nie jest. Jest to cyrk dla posłusznych demony, które uwielbiają oglądać zabójczy tor przeszkód, łódkę na skażonej rzece czy samo rozciąganie człowieka. Ale, żeby było śmiesznie umieszczone są tu nie tylko wszystkie atrakcje z 13 pięter lecz też nowe. Uwaga! Uwaga! Nieustraszony koło! Skazaniec przypięty do kręcącego się koła. Demon rzuca w niego nożem, ale cały sens polega na tym aby trafić w ofiarę, a nie koło. Inną atrakcją jest przywiązywanie grzeszników do liny znajdującej się na samej górze budynku. Do ich nóg przyczepione są duże wiadra, tak aby publika mogła wrzucać tam kamienie. Wygra ten kto pierwszy przerwie się na pół.
Jest jeszcze wiele atrakcji, ale po co je opowiadać? Każdy wie, że kara ta będzie trwała wieczność, a ból stawał się coraz bardziej nieubłagany.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz