5 Piętro Piekła - Historia Poboczna

267 18 1
                                    

Ludzie pyszni

Siedem grzechów głównych :
1. Pucha
2. Chciwość
3. Pożądliwość (Nieczystość)
4. Zawiść (Zazdrość)
5. Obżerstwo
6. Gniew
7. Gnuśność (Lenistwo)

Każdy z tych grzechów jest ciężki, lecz to ten pierwszy jest najgorszy. Ludzie pyszni. Ha... większość z nas jest ludźmi pysznymi. To, że twoja samoocena jest wysoka wcale nie znaczy, że jesteś osobą pyszną. Osoba ta charakteryzuje się nie tylko wiarą w swoje własne wartości i możliwości, ale głównie wykorzystuje innych do osiągnięcia sukcesu. Myśli, że jest najlepsza, a wszyscy do okoła są nikim. Nienawidzę takich osób... Dobrze, że trafią do Piekła.

5 Piętro Piekła Przerażenie

Raz, dwa, trzy. Czwarty jesteś ty!
Łatwo jest oceniać innych, ale to ciebie później będą oceniać, na które piętro spadłeś.
Tym razem nie ma drzwi. Są tylko schody na górę i dół. Zaraz w spruchniałej ścianie jest dziura. Dosyć mała, ale widać coś przez nią. W sali stoi masa ludzi. Znajdują się jakby na jakiejś wysepce. Z każdej strony wysp jest przepaść. Jeden człowiek mówi coś do drugiego. Chwali się, poniżej odbiorcę. Myśli, że jest najlepszy. Ten drugi nie wytrzymuje i spycha go w przepaść. Rozmówca leci w dół. Spada i spada. Uderza przy tym o skały, aż londuje na dnie. Dnie wypełnionym ostrymi kamiennymi słupami. Istota nabija się na nie. Krzyczy z bólu. Do jej ciała podchodzą wilki, które zaczynają ją zżerać. Szarpią jej organy, które się odmawiają. Człowiek nie traci świadomości. Krzyczy i jeczy z boli, który staje się coraz silniejszy. Z bólu do którego nie da się przyzwyczaić. Bólu, który będzie trwał wiecznie.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz