Czym jest Ziemia - Historia Poboczna

497 39 2
                                    

Zastanów się nad tym chwile. Czym jest dla ciebie Ziemia. Ziemia jest planetą. Ta planeta znajduje się w układzie słonecznym. Krąży ona wokół Słońca. Zgadza się? Myślę, że na razie się ze mną zgodzisz. Dobra dalej... Znajduje się w kosmosie. Kosmos to jedna wielka pustka w której rozrzucone są masy, różnej wielkości. Nie wiadomo jak wielki jest kosmos. W kosmosie znajduje się czarna dziura? Dobra to akurat nie istotne. Wytłumaczyliśmy sobie jedno znaczenie ziemi. Teraz drugie jej znaczenie. Ziemia. Planeta mlekiem i miodem płynąca. Niebieska Planeta. Do tego zaraz wrócimy. Jest to planeta, na której my ludzie możemy żyć. Możemy na niej żyć ponieważ znajduje się tu tlen. Substancja potrzebna nam do życia. Bez niej żadna istota nie może żyć. Dobra drugie znaczenie jest... Teraz zaczną się schody. Jest jeszcze trzecie znaczenie słowa Ziemia. Słuchaj uważnie, jest to moja opinia, która może ci przewrócić w głowie.

Niebo i Piekło. Pomiędzy Niebem, a Piekłem znajduje się tak zwany Czyściec. Bóg zsyła tam dusze, którym daje szansę trafić do nieba. Nasuwa się teraz pytanie :
Czym jest Czyściec?
Czyściec wymiar stworzony przez Boga. Jak wiemy Czyściec znajduje się pomiędzy Niebem, a Piekłem. Pomiędzy Niebem, a Piekłem znajduje się również Ziemia. Jak? Od zawsze dziadkowie, rodzice mówili, że Bóg się nami opiekuje. Pytaliśmy się jak on wygląda, gdzie mieszka? Rodzice wskazywali palcem do góry. Dobrze, jeżeli będziesz złym człowiekiem trafisz do Piekła czyli czeluści otchłani znajdującej się głęboko pod Ziemią. Jak widać mamy 3 punkty. 1 na górze, 3 na dole a 2 pomiędzy. 1 kojarzy nam się z wygraną. Wygrana tutaj znaczy dostać się do Nieba. 3 jest ostatnim miejscem na podium, kojarzona z nieudanym zwycięstwem, natomiast 2 kojarzona z mogło być lepiej, mogło być gorzej. To wszystko jest jeden argument...
Jak każdy wie w Czyśćcu duszę zmarłych mają się nawrócić i dostać drugą szansę. Spróbuję to określić jak najbardziej precyzyjnie...
Opcja 1 - Całe życie pomagałam ludziom. Czasem zgrzeszyłam, ale Boże żałuję za to. Proszę wybacz mi. Zrobię wszystko tylko czuwaj przy mnie. - Trafiam do Nieba za wiarę, pomoc i dobroć na ziemi.
Opcja 2 - Giń ty szmato!... To już trzecia dziewucha w tym tygodniu. Trudno Bóg mi kiedyś to może wybaczy. Dzisiaj niedziela, trudno pójdę następnym razem, bo dzisiaj Anka ma 18 i będzie u niej biba, ma być dużo alkoholu, fajek i innych takich tam. - Trafiam do Piekła, za gardzenie ludźmi, sobą i Bogiem.
Jest jeszcze 3 Opcja - Całe życie siedzie i nic nie robię. Raz pójdę do kościoła, raz na bibe. Raz kogoś skrzywdzę, raz komuś pomogę. - Trafiam do Czyśćca, aby się nawrócić.
Jeżeli powiedzielibyśmy, że Czyściec to Ziemia? Co wtedy? Teoretycznie wszystko się zgadza. Ludzie na ziemi całe, życie chcą być dobrzy i trafić do nieba. Jeżeli im się to nie uda to w dniu swojej śmierci dusza rozstaje się z ciałem i trafia w tej samej sekundzie do ciała noworodka. Bóg usuwa jej wszystkie wspomnienia i patrzy czy ta dusza się nawróciła.
Co ty na to? Może, rzeczywiście wszyscy żyjemy w Czyśćcu? Jest jeszcze jeden mały argument. Czyściec jest to wymiar niebiański. Czemu niebiański? Ponieważ Bóg stworzy go na wzór nieba, ale z jedną wadą. W Czyśćcu nie ma życia wiecznego tak jak w Niebie. Niebo + Czyściec = Czyściec niebiański.
Mówiła wcześniej Ziemia to Niebieska Planeta. Niebieska możemy kojarzyć z niebem jest jeden z czystych i szlacheckich kolorów stworzonych przez Boga. Czemu? Jeden przykład. Jakie szaty nosiła Maryja? Głównie przeważał tam niebieski i biały.
No u co? Dziwne? Czym jest Ziemia? Każdy sam musi na to odpowiedzieć. Moje przemyślenia już znacie. Jakie są wasze przemyślenia?


Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz