2 Piętro Piekła - Historia Poboczna

340 28 0
                                    

Ludzie wierzący w Bóstwa

Pierwsze przykazanie Boże głosi :
"Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną"
Jest to pierwsze i najważniejsze przykazanie, nieprawdaż?...
Co się stanie jeżeli człowiek wierzy nie tylko w Boga, ale też w mityczne bóstwa?... Może zgubił się i nie wie co ma myśleć? Może szuka odpowiedzi czy Bóg istnieje? Może szuka dowodu na Jego istnienie? Może... może... może... Nie jeżeli zgubi drogę Bóg ją mu wskaże... Jeżeli człowiek nie widzi boskich czynów to najzwyczajniej nie chce na nie patrzyć, bo każdy dzień jest cudem Boskim. Człowiek ślepy na Boga szuka innych bogów... Gromadzi ich... Wyznaje ich wiarę... Spada do Piekła...
Piekło ma 13 pięter. Na każdym z nich są karani ludzie... Ból... Udręka... Wieczne cierpienie...

Piętro 2 Niepokój

Drugie piętro Piekła... Gorsze od pierwszego, lepsze od trzeciego. Kara... kara, która ma trwać wiecznie.

Schodami w dół od pierwszego piętra. Skrzypiące drewniane schody. Ciemne... Otwierasz drzwi do drugiego piętra... Sala pełna luster... Widzisz tysiące swoich odbić... Trzy lampy. Jedna nie dział, druga spadła z sufitu, trzecia lekko świeci... Stajesz na podłodze... nie na lustrach... na krwi. Tysiące krat, cel... W każdej z nich człowiek... a raczej zmarły... Jego ręce przywiązane są do krat, nogi również. Stoi tak przywiązany. Przed nim stoją bóstwa... Bóstwa, w które wierzył, którym oddawał cześć... Cały czas wymawia ich imiona... Jego buzia sama je wymawia... On już nie chce ich mówić... Mózg mu nie pozwala, ale buzia i tak je powtarza... Każde jego słowo jest karane... Wezwane przez imię bóstwo wbija miecz w jego ciało, po czym wyjmuje ostrze... Organy zostają przebite... Człowiek czuje, ze zaraz umrze... Niestety narządy regenerują się... Ból z minuty na minutę staje się coraz gorszy i gorszy... Nie da się do niego przyzwyczaić... Ten ból będzie trwać wiecznie...

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz