MordercyBóg obdarzył nas cenną rzeczą jaką jest życie. Dał nam pożywienie, schronienie i wolną wolę, ale czy napewno było to słuszne? Czy człowiek, który posiada własną wolę nie jest niebezpieczny? Czy da się zapowiedź temu co ma się wydarzyć? Czy istnieje morderstwo doskonałe? Czemu jest tyle pytań? No cóż... Morderstwo doskonałe jest wtedy gdy nikt nas nie przyłapie na nim, ale czy to jest możliwe? Zależy z którego punktu widzenia patrzymy. Jeżeli jest to nauka to istnieje morderstwo doskonałe, ale jeżeli jesteśmy chrześcijanami nie ma prawa ono istnieć. Jedno jest pewne morderca jest mordercą i tego nie da się zmienić.
12 Piętro Katusze
Zbliżamy się ku końcowi. Jak to ładnie brzmi. Ale każdy początek ma swój koniec. Od narodzin aż do śmierci. Tyle tylko że koniec naszego życia może nastąpić z naszej winy lub z czystego przypadku. A co jeśli ktoś odebrał komuś jego koniec?
Drewniana łódka płynie po rzece... Tak tym razem nie jesteśmy w żadnym pomieszczeniu. Jesteśmy na rzecze. A raczej na brzegu rzeki. W jakże 'bezpiecznym miejscu'. Hmmm czy piekło może być bezpieczne? Never mind. Łódka znajduje się na samym środku rzeki i pływanie cały czas w dół, a za nią kolejna i kolejna. Mimo tego, że są one od nas daleko można dokładnie zobaczyć co się w nich znajduje. Do każdej z nich przywiązany jest człowiek. Jeden do burty, jeden pod burtą. Każdy w inny sposób. Ale co w tym złego? Przecież inne kary wydawały się straszniejsze? Przecież to miała być kara ostateczna. No cóż powiedziałam, że brzeg jest 'bezpiecznym miejscem' nie bez powodu, a powód jest prosty. Nie chodzi mi same stwory, które pływają w rzece i podgryzają skazańców, ale bardziej o wodę. Nie jest ona zwykła. Jest ona jak kwas. Kwas, który pożera wszystko, a jednocześnie z nic. Kontakt skóry z tym kwasem powoduje najpierw porażenie III stopnia, a gdy już to nastąpi zmienia się ono w odmrożenie III stopnia. I tak w kółko. Myślicie, że nie jest to straszna kara? No cóż... kto powiedział, że musi być straszna, wystarczy, że będzie bolesna i będzie trwała wieczność.
CZYTASZ
Miłość Demona
RomanceSpotkaliście kiedyś chłopaka w środku nocy? Mówił wam o rzeczach nie z tego świata? Potwierdzał istnienie istot, których się boisz? Spotkanie Luny i nieznajomego chłopaka. Wypadek tego samego dnia. Pobyt w szpitalu. Dziwne historie przytrafiające s...