3 Piętro Piekła - Historia Poboczna

306 26 0
                                    

Ludzie wierzący w Szatana

Szatan? Kim jest Szatan? Co on zrobił? Gdzie go można spotkać? Dobra zacznijmy od początku...

"1.Dzień pierwszy - Stworzenie światła i oddzielenie o od ciemności
2.Dzień drugi - stworzenie sklepienia niebieskiego oddzielającego wody górne od dolnych
3.Dzień trzeci - stworzenie lądu i roślinności
4.Dzień czwarty - stworzenie Słońca, Księżyca i gwiazd
5.Dzień piąty - stworzenie zwierząt wodnych i latających
6.Dzień szósty - stworzenie zwierząt lądowych i człowieka
7.Dzień siódmy - Bóg odpoczywał"

Człowiek trafił do Edenu, miał wszystko czego potrzebował. Spokój, cisza... jednak był samotny. Bóg postanowił stworzyć mu towarzysze. Tak oto powstała Ewa. Piękna niewiasta. Razem z Adamem byli pierwszymi ludźmi na ziemi. Tu oto do akcji wkroczył Szatan. Zaczął kusić pierwszych ludzi do grzechu... Para jednak nie była zbyt rozumna i nie popełniła grzechów, do czasu...
Bóg rzekł : Nie wolno wam zrywać owoców z drzewa Dobra i Zła.
Szatan zmienił się w węża i skusił Ewę, która skosztowała owocu... Resztę zapewne znacie wiec nie będę wam tego opowiadała...
Człowiek wierzący w Diabła jest złą osobą. Nie tylko wiara w niego przyczynia się go do zepchnięcia do Tartaku, lecz wyznawanie Szatana.

3 Piętro Lęk

Trzy stopnie do Piekła... Raczej trzeci stopień Piekła... Małe, szare pomieszczenie. Tysiące drzwi. Wszystkie drewniane. Na każdych z nich jest napisane imię i nazwisko. Za drzwiami znajduje się... człowiek... związany człowiek. W ustach ma drut. Koło niego chodzi potwór. W ręku trzyma bat. Nie jest on zwyczajny. Wplecione są w niego metalowe paski, dosyć ostro zakończone. Demon uderza go batem. Człowiek nie może krzyczeć. Z oczu płyną mu łzy. Diabeł krzyczy na niego... Nie można zrozumieć jego słów. Kałuża krwi... Dużo krwi. Leje się strumieniami.
Ból. Cierpienie, które nigdy się nie skończy. Z minuty na minutę staje się coraz gorsze. Będzie trwało wiecznie.

Miłość DemonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz