Bellen

115 8 2
                                    

Sorry dat ik zo lang niet heb geupdate maar er waren wat dingen waardoor dat niet kon. Dus hier is een nieuw hoofdstuk!
-------------------
Larissa P.O.V

We waren nu al een paar dagen op Licott aan het trainen. Ik ging naar Xavier zijn kamer toe. Hij lag op bed maar hij was al wakker.

"Heei Laris..."
"Heey Xavier, wat is er?"
"Het is mijn enkel weer..."
"Zal ik er weer een verbandje om doen? Voor stevigheid."
"Ja, doe maar."

Ik pakte een verbandje.

"Leg je been maar neer."
"Oke."
"Dan maken we eerst een sneedje in je enkel."

Hij wist wel dat ik het als grapje bedoelde maar om het echt te laten voelen, kneep ik in zijn vel.

"Heei! Wat doe je?!"
"Haha rustig maar."
"Oke..."
"Xavier, als het echt niet gaat moet je het zeggen hé. Dan rust gewoon een dagje."
"Ja weet ik, ik wil gewoon net zoals iedereen doen."
"Schat, dat snap ik maar je moet wel rustig aan doen met jouw conditie."
"Ja weet ik..."

Ik deed het verbandje er om heen en hielp Xavier op te staan.

"Zo beter" vroeg ik.
"Ja."
"Wel rustig aan doen hé."
"Ja, doe ik."

We gingen naar beneden en na het eten gingen we trainen. Ik ging proberen om Vlammende hengst onder controleren te krijgen. Ik wou hem nog beter maken zodat hij hier ook zou scoren. Opeens riep Silvia mij.

Esmee P.O.V

Silvia riep Laris. Ik keek naar Laris haar gezicht. Ze wenkte mij en ik liep naar haar toe.

"Wil je met mij even terug naar het huis" vroeg ze.
"Jahoor, natuurlijk wil ik dat."

Ik liep mee naar binnen en wachtte totdat Larissa klaar was met bellen. Opeens rende ze langs mij weg. Ik riep haar naam nog maar ze reageerde helemaal niet. Ik rende achter haar aan want er was duidelijk iets mis. Xavier en Jordan zagen het ook en rende achter ons aan.

We staken een drukke weg over. Ik moest oppassen dat ik niet werd aangereden. Ik rende achter Laris aan maar ik hoorde een klap achter mij. Nee, Jordan en Xavier rende achter ons. Ik draaide me om en ik zag Jordan op de grond liggen met Xavier naast zich. Ik liet Laris weg rennen want Jordan lag op de grond en deed niks. Ik rende naar Jordan en Xavier toe. Ik ging naast Xavier zitten en hij was helemaal overstuur. De auto die hem had aangereden was gewoon doorgereden. Ik ging naar Jordan toe, hij had een wond op zijn hoofd en hij had zijn ogen gesloten. Ik pakte zo snel als ik kon mijn mobiel uit mij zak en belde een ambulance. Er kwam ook een vrouw op ons afgerend.

"Wat is er gebeurd" zei ze.
"Hij is aangereden en met Xavier is er volgens mij niks" zei ik in paniek.
"Jij blijft bij hem en dan ga ik wel met Xavier praten."

Ik knielde naast Jordan neer en legde zijn hoofd op mijn schoot. De vrouw liep naar Xavier toe, hij leek wel in shock. Ik weet niet wat er precies is gebeurt maar er is iets mis. Ik zoek Laris later wel maar eerst moet ik voor de jongens zorgen.
----------------------------
Waarom zou Larissa zijn weggerend en hoe zal het aflopen met Xavier en Jordan? Dat vindt je uit in de volgende hoofstukken; ). Ik hoop dat er zo weer wat spanning inzit. Bedankt voor het lezen!

Stay strong(Xavier Foster-Love story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu