Xavier P.O.V
De dag voor de wedstrijd tegen de unicorn kwam er een nieuw lid in het team. Coach Travis stelde hem voor.
"Jongens, dit Levi. Hij komt ook in het team spelen en hij is spits."
Mark vond het helemaal geweldig.
"Hoi Levi, wat leuk dat je in ons team komt spelen"zei Mark met een grote glimlach.
"Ja vind ik ook"zei Levi en glimlachte terug.
"Euh coach, we hadden toch al genoeg spitsen."
"Ja dat weet ik maar we kunnen dan een keer met ze wisselen."
"Oke..."We gingen trainen. Levi deed ook mee. Hij was bepaald niet slecht. Hij kon best wel sterke superschoten. Na de training was iedereen dol enthousiast over Levi. Ik wist niet wat ik ermee moest. Hij zou vroeg of laat een van de spitsen naar huis sturen. Ik vond hem niet te vertrouwen.
Larissa kwam de avond voor de wedstrijd mijn kamer in."Heey, wat is er" vroeg ik.
"Dat kan beter aan jou vragen, je doet zo afwezig."
"Ja..."
"Het is Levi hé, je bent bang dat ze jou uit het team zetten en Levi voor jou invalt."
"Hoe weet je dat?!"Larissa ging op de rand van mijn bed zitten.
"Omdat ik jou wel langer ken dan vandaag."
"Dat is inderdaad zo..."Ze legde haar handen op mijn schouders.
"Dat doen ze niet zomaar, jij blijft gewoon in dit team."
"En hoe weet je dat zo zeker?"
"Dat weet ik gewoon, ik help je om sterker te worden. Dat beloof ik je."
"Dankje."Levi P.O.V
Dit team... ze zijn zo dom. Ze vinden het niet eens raar dat ik hier in ben gekomen. Alleen die ene spits vertrouwt me niet. Dat moet ook maar zo houden. Ik ben benieuwd hoe ze gaan spelen tegen de Unicorns en of ik mee mag spelen.
Larissa P.O.V
Het was zo ver, vandaag moest we spelen tegen de Unicorns. We keken er allemaal naar uit. We stonden klaar om te horen waar wie moest staan.
"Oke jongens..." zei de coach.
"En meisjes" verbeterde Esmee en ik snel.De coach gaf ons een waarschuwende blik maar wij glimlacht maar naar hem.
"We doen dezelfde opstelling zoals altijd maar dit keer doet Levi ook mee."
"En voor wie moet hij gewisselt."
"Xavier, jij gaat er de eerste helft uit."Xavier keek afwezig en ging op de bank zitten. De wedstrijd begon. De Unicorns hadden de aftrap. Levi ging voor hun staan en pakte de bal af. Hij was totaal niet slecht.
Na de eerste helft stond het 1-1. Levi ging naast Xavier op de bank zitten. Ik weet waar ze het over hadden maar Xavier vond het inderdaad niet leuk. De tweede helft mocht Xavier wel mee doen. Ze scoorde nog een keer met Gigantische vuur. Ik weet niet wat Xavier van Levi vind maar ik zie niks verkeerd aan hem.
----------------
"Heei Laris, weet je wat voor dag het vandaag is"zegt Xavier.
"Jaja vandaag is het nieuwsjaarwisseling."
"Dus... wat ga je dan zeggen."
"Nou... dat ik iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wens."
"Brave meid."
"Jaja maar waarom schrijf ik dat zo op."
"Omdat je mij dat ook wil wensen en ik ben belangrijk."
"Jaja... ik heb ook wel belangrijker mensen."
"Oke..."
"Haha maar jij hoort daar ook bij hoor."
"Mooi zo."
"Maar nu zonder grappen, ik wens iedereen een gelukkig nieuw jaar toe met veel liefde en geluk."
JE LEEST
Stay strong(Xavier Foster-Love story)
FanficHet tweede deel van Hold on. Larissa komt terug van haar studie uit het buitenland. Ze heeft geld gespaart voor Xavier zijn operatie maar ze heeft nog niet genoeg. Ze word ook gevraagt om in het Japanse team mee te spelen maar zou ze dat doen? en wi...