Liefde

98 7 10
                                    

Larissa P.O.V

We zaten rustig bij te komen in de kantine. De managers zaten ook bij ons.

"Dus om even samen te vatten heeft Xavier jou gered van een ontvoering" vroeg Silvia.
"Ja daar komt het eigenlijk op neer" zei ik en keek naar Xavier. Camillia was bezig met het bloed weg te halen van Xavier zijn gezicht.

"Gelukkig was ik daar optijd, ik moet er niet aan denken wat er au... anders was gebeurt..." zei Xavier
"Hou je eens stil Xavier, ik ben nog niet klaar" zei Camille.
"Sorry..." zei Xavier.

"Hoe dan ook, we zijn blij dat het goed is afgelopen" zei Silvia.
"Gelukkig wel, ik snap de reden ook niet om mij te ontvoeren."
"Nee ik ook niet... maar het lijkt me verstandig om er niet meer alleen op uit te gaan."
"Ja dat is wel slim."

"Zo klaar, zometeen maar goed uitrusten en niet weer in de problemen komen Xavier" zei Camille.
"Maar de problemen komen altijd naar mij toe..."
"Gelukkig ben je nog steeds heel" zei ik.
"Wij gaan nu ook slapen, morgen is het hopelijk een rustige dag" zei Silvia.

Xavier en ik besloten ook naar bed te gaan. We gingen naar mijn kamer toe. Toen we in mijn kamer waren knuffelde hij mij eerst.

"Ik heb niet eens hoi tegen je gezegd" zei ik.
"Maak je je daar zorgen over? Ik ben al lang blij dat ik je weer terug heb."
"Hoe wist je dat ik daar was?"
"Ik voelde dat er iets mis was maar ik wist niet wat en toen zag ik jou."
"Gelukkig maar..."
"Kunnen we even gaan liggen... ik voel me wat duizelig..."
"Tuurlijk."

We gingen liggen op mijn bed en ik ging naast hem liggen. Ik streelde ondertussen over zijn zij.

"Gaat het weer een beetje?"
"Ja..."
"Hoe ging het eigenlijk in het ziekenhuis?"
"Goed, de controles waren goed alleen moet ik na trainingen meer rust nemen."
"Dat is niet zo erg."
"Nee valt mee..."

Ik gaf Xavier een kus en hield me verder stil. Xavier was zelf harstikke moe.

Volgende dag

Xavier was nog niet helemaal fit dus deed hij het rustig aan vandaag.

"Je vind het echt niet erg dat ik wel ga trainen" vroeg ik.
"Nee hoor, je moet lekker je gang gaan."
"Dan kom ik vanmiddag weer even bij je kijken oke?"
"Prima hoor, ik zie wel wat ik doe vandaag."

Ik gaf Xavier nog een kus op zijn voorhoofd en ging toen naar de training.

Na de training kwam Sue naar mij toe.

"Laris... ik heb een cadeautje voor je" zei ze.
"En waar heb ik dat aan te danken?"
"Tsja... eigenlijk heb ik een miskoop gedaan maar misschien vind jij dit wel leuk" zei ze en liet me een armband zien.

"Hij is best mooi maar als ik hem nu om doe dan ben ik bang dat hij kapot gaat."
"Wat ben jij voor wilds van plan?"
"Euhm niks..."
"Ik dacht dat Xavier.... daarom euh... boven bleef..."
"Wat?! Ieeel wat denk jij wel niet!"
"Weet ik veel wat jullie allemaal uitspoken."
"Hij is gewoon niet fit."
"Oke oke ik geloof je, maar kijk wel uit met hem."
"Sue!!"

Sue rende weg. Ik keek nog een keer naar de armband die ze me had gegeven. Hij was nu ik er langer naar keek best mooi.
---------------------
Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden. Ik weet dat er veel liefde nu in voor komt maar dat vinden jullie denk ik niet erg 🤗. Hoop dat jullie nog een leuk weekend hebben en bedankt voor het lezen!

Stay strong(Xavier Foster-Love story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu