Vragen voor mij

86 6 3
                                    

Dit is geen hoofdstuk van dit verhaal maar iets anders. Ik zal het uitleggen. Ik ben getagt door anna-alysia om een vragen lijst te beantwoorden. Ik hou me niet helemaal aan de regels maar ik zou de vragen wel beantwoorden. Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.

Hoe oud ben je?

Ik ben nu nog 15 jaar maar ik word woensdag 16. Jaja sweet 16 ;).

Wat is je favoriete film?

Dat is best een moeilijke vraag. Ik denk dat dat de Hobbit is. Ik heb alle delen gezien en ik vind het echt een top film. Ik kijk ook de hunger games, die is ook best wel cool. Mijn beste anime film is die van Inazuma eleven Go. Bailong is daar echt zoooo cool.

Wat is mijn levensdoel?

Euh... ik denk gelukkig worden met een lieve man (zoals Xavier in mijn boek). Ik wil ook graag een goede baan. Eigenlijk is het niet zo bijzonder maar ik weet het anders ook niet.

Wat is het meest rare ding dat je hebt gedaan in je leven?

Euhm... eigenlijk weet ik niks. Ik kan wel het meeste domme ding zeggen. Ik had mijn mobiel voor het eerst. Hij was echt helemaal nieuw. En toen viel hij meteen de eerste dag uit mijn tas... gelukkig was hij een beetje beschadigd maar dat was wel heel dom.

Heb je een relatie?

Nee niet meer. Ik ben nu weer singel en ik heb geen zin om het uitleggen omdat het is best wel gevoellig. Sorry...

Als je nog maar 1 dag te leven had wat zou je dan doen?

Ik denk dat ik dan naar mijn vrienden en familie toe gaan. Ik zou het beste dag van mijn leven maken en ja misschien de liefde van mijn leven vinden.

Ben je een youtuber?

Ja, ik heb zelf een youtube account. Jullie weten hoe ik op Youtubd heet en hij staat ook in de beschrijving van mijn account.

Schaap of varken?

Hehe, ik weet niet waar deze vraag op slaat maar dan zal ik kiezen voor schaap. Schapen zijn liever dan varken vind ik.

Wat is je favoriete land en waarom?

Ik heb niet echt een favoriet land maar ik zou ooit nog eens een keer naar Japan willen. Ik zou wel eens willen zien waar Anime vandaan komt.

Wat is je favoriete les op school?

Biologie, want je kan haast alles doen wat je wilt en het is altijd gezellig met Bio.

Sport of make-up

Sport want ik vind dat belangrijker. Ik doe zelf een team sport en ik weet dat dat belangrijk is. Ik draag zelf geen Make-up dus het was geen moeilijke beslissing.

Wat is je favoriete IE coupel?

Als ze in de serie zou bestaan zou ik natuurlijk voor Larissa en Xavier gaan. Ik zou nu kiezen voor Xavier en Cammy. Ik vind haar het leukste meisje van de serie en Xavier de leukste jongen dus tadaa.

Wat is favoriete IE seizoen?

Dat is seizoen 2, ik vind seizoen 1 niet zo leuk. In seizoen 1 zit meer spanning en ik vind het verhaal veel leuker.

Dat waren alle vragen!! Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden en als jullie nog meer vragen hebben stel ze maar. Ik ben nu bezig met the Lovely brother en als ik dat hoofdstuk klaar heb komt er weer een hoofdstuk hier van. Bedankt voor het lezen en de tag ;) !!

Stay strong(Xavier Foster-Love story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu