Gelogen?

100 7 2
                                    

Larissa P.O.V

We hadden vandaag een speciale training. De volgende wedstrijd die er aan zat te komen was tegen Italië en daar moesten we goed voor trainen. De coach had een speciaal trainingschema gemaakt. Ik had gezien dat Levi en Xavier samen moest gaan trainen en ik moest samen met Esmee gaan trainen. We hadden er heel veel zin in.

"Het is nooit zo dat wij samen mogen trainen" zei Esmee enthousiast.
"Ja dan hebben wij geluk dat wij samen mogen trainen. Xavier moet met Levi en hij mag hem niet zo..."
"Oh, ik vind Levi wel aardig. Jude moet met Caleb, dat is ook niet erg zijn best vriend maar ze kunnen het al wat beter vinden met elkaar."
"Ik hoop dat het ook zo gaat met Xavier en Levi."
"Maak je maar niet zo veel zorgen, binnenkort zijn ze de beste maatjes."

Xavier P.O.V

Het kan ook niet beter hé. Moet ik weer met die Levi... dit wordt vast en zeker weer een leuke training. Iedereen had zich verzamelt en we begonnen te trainen.

"Hou je mij wel heel vandaag" vroeg Levi lachend.
"Dat we zullen we nog wel zien."
"Haha ik ben benieuwd."
"Oke, we moeten eerst maar eens warm lopen voordat we beginnen."
"Dan doen we dat."

We gingen warm lopen. De eerste oefening die op het programma stond was dat we de bal van elkaar moesten afpakken.

"Oke Xavier, probeer maar eens de bal van mij af te pakken" zei Levi en hij had de bal onder zijn voet
"Oke..."

Ik rende op Levi af maar ik kreeg de bal maar met moeite. Levi was veel flexibeler dan mij en draaide zich steeds heel snel om. Ik kon zo snel die draai niet maken omdat ik nog steeds met mijn enkel zat en dat zou ook niet meer weg gaan. Uiteindelijk had ik de bal.

"Zo, nu wil ik hem van jou afpakken" zei Levi en gaf mij de bal.
"Oke probeer maar."

We deden weer precies hetzelfde maar opeens viel Levi op de grond en greep naar zijn enkel. Iedereen kwam natuurlijk weer aangesnelt.

"Wat is er gebeurt" vroeg Mark bezorgt.
"Xavier trapte op mijn enkel" zei Levi pijnlijk.
"Wat?! Dat heb ik helemaal niet gedaan, je ging zelf liggen" zei ik boos en stapte op Levi af maar werd tegen gehouden door Axel die mij bij mijn schouders greep.
"Train maar met mij en Austin mee" zei Axel en trok mij mee.

Larissa P.O.V

De managers keken naar Levi zijn enkel en ik hielp mee. Er was niks ergs aan te zien maar hij had overduidelijk pijn.

"Zo Levi, ik denk dat het zo beter is" zei Silvia.
"Bedankt, ik snapte niet waarom hij dat deed..."
"Hij is de laaste tijd zichzelf niet. Er zit hem nog steeds iets dwars maar ik krijg het niet uit hem" zei ik.
"Het komt vast wel goed, hij heeft al meer overwonnen dan dit" zei Silvia geruststellend.
"Dat hoop ik dan maar..."
--------------
En wat denken jullie van Levi? Ik heb nog leuke ideeen met hem dus ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Bedankt voor het lezen!

Stay strong(Xavier Foster-Love story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu