Zayn'i bozguna uğratmamın şerefine,tüm tatlı stoklarını yemiş huzurla güvertede oturuyordum. Benden onu öpmemi beklemiyor gibiydi. Aslında yapıp yapmamak arasında tereddütte kalsamda,aklını karıştırmak için bunu yapmak zorundaydım. Yüksek egosunu ezmek için bu yola baş koymuştum.
Trisha bana kaçamak bakışlar atarken yüzüme huzur dolu bir gülümseme yerleştirip denizi izledim. Her şey kurguladığım gibi giderse,işin sonunda herkes karlı çıkacaktı.
'' Bebeğim. ''
Zayn elindeki şampanya dolu bardağı önümdeki masaya bırakıp sevimlice sırıttı.
Bakışlarını üzerimde sabitlediğinde gülümseyerek şampanya kadehini elime aldım ve bardağına tokuşturdum. Hayatıma bir amaç yerleştirmiş olmanın,mutluluğu ve güven veren hissi ile Zayn'e daha alıcı göz ile bakıyordum. Hafif çakırkeyif bir havası vardı.Elini omzuma atıp beni kendine çektiğinde sırıttım.
'' Ah lütfen Zayn,etkilendin mi? ''
Sırıtarak bana baktığında tek kaşımı kaldırdım.
'' Seni küçük cadı. '' dedi dişlerinin arasından.'' Ne yapmaya çalıştığını görebiliyorum Effie.Şansını zorlama. ''
Ellerimi havaya kaldırıp omuz silktim.
'' Tamamen suçsuzum Bay Malik.Buna zemin hazırlayan sizdiniz. Ve yattığınız milyonlarca kadını boğma düşüncem. ''
Küçük bir kahkaha attı.
'' Etkilendin mi diye sorana bak.Kıskançlık kokusu mu alıyorum? ''
Burnunu burnuma hafifçe sürttüğünde fısıldadım.
'' Egonu o kadınların yatağında beslediğine göre,o ucuz insanları boğazlamak istemem gayet normal kocacığım. ''
Dudaklarını sarkıtıp taklidimi aldığında dirseğimi karnına geçirdim.Acı ile iki büklüm olurken sırıtmaya devam ediyordu.
'' Başka bir yerlere de ister misin? Üreme organı gibi. ''
Başını iki yana salladığında şampanyamdan bi yudum daha aldım ve tırnaklarıma baktım.
Trisha,gece boyunca bakışlarını üzerimizden çekmemişti. Arada rahatsızda olsam pek önemsemiyordum. İşlerin yolunda gidip gitmediğini kontrol ediyor gibiydi. Kylie,Harry,Louis,Liam adını unuttuğum damat adayımız ve diğerleri...
Herkes mutluydu.
'' Hayat çok güzel. '' dedim geriye doğru başımı atıp kahkaha atarken.Zayn'in büyük ellerini belimde hissettiğimde havalanmıştım.
'' Ya da Effie Malik,çok sarhoş. ''
Kıkırdadım.
'' Ya da Zayn Malik egosunun yan etkisi. ''
Göz devirdiğini hissedebiliyordum. Beni sımsıkı tutup tekneden indirirken diğerlerinin veda sözleri doldurmuştu kulağımı.
'' Bağırmak istiyorum. '' dedim gülerken.Zayn daha sıkı tuttuğunda yanaklarımı şişirip ofladım.'' Büyük hamile bir panda taşıyorsunuz Bay Malik,bu size nasıl hissettiriyor? Güçlü mü yoksa,baba panda ayı gibi mi? ''
Gözlerime baktı ve dudaklarını ıslattı.
'' İki dakikalığına sussan ölür müsün anne ayı? ''
Başımı abartılı bir şekilde iki yana salladım.
'' Tahmin edebiliyorum o koca çeneni neyin kapatacağını ama. '' dedi pis pis sırıtarak. Gözlerimi kocaman açıp avazım çıktığı kadar bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby's Father•zaylena
Fanfiction'' O benim çocuğum mu? '' '' Hayır kendi kendime yaptım. ''