Bölüm Şarkısı ; Meaghan Smith- Here Comes Your Man
Keyifli okumalar!
>esclave ve fighter okuyun tirrekler<
<Bu arada Liam mı yoksa Theo mu? pls yorum atın.>
**
''Effie,dur.'' Zayn,arkamdan koşarken hiç bir şey söylemeden yürümeye devam ettim.Onu istemediğimi söylemiştim. Bebeklerimin babası olması doğrulansa da,istemiyordum.Hayatımda artık ona yer yoktu.
''Gelme.'' diye bağırdım ona dönerek.'' Artık peşimde bir gölge gibi dolanma.'' Ayakları cümlemle beraber duraksadığında,nasıl bir tepki verdiğimi fark ederek yutkundum. Bana herşeyi anlatmışta olsa,affedemiyordum. Onu hayatımda istemiyordum,yapamıyordum. Derin bir nefes alarak,kırgın bakan elalarına bakışlarımı diktim. '' Söylemekten yoruldum,Zayn.''
''Ne kadar gurursuz davrandığımı görmüyor musun Effie? Beni ne kadar yaraladığının farkına varamıyor musun?'' sinirle bağırdığında,otopark kelimenin tam anlamıyla inlemişti. Bir adım geri giderek gözlerimde biriken yaşları parmaklarım yardımı ile dağıttım.
''Sen bunu kendine yaptın-''
''Biliyorum.'' dedi bir adım atarak. Yeniden,hep olduğu gibi olur olmadık yerlerde kavgalar etmeye başlamıştık. ''Ama sen belki de, benim pişman olduğumu görmek istemiyorsundur. Belki de, sana ilgi gösteren erkeklere o kadar alıştın ki, sadece bana ait olmak istemiyorsundur.''
Nefretle kurduğu cümle,afallayarak arkamdaki duvara yaslanmama sebep oldu. Onun gözünde,bu kadar düşük bir kadın mıydım? Canım kaç gündür burnumdayken, bir de basit kadın damgasını bana layık görüyordu.
''Sakın,'' dedim başımı iki yana sallayarak '' defalarca kez beni paramparça ettin,şimdi yeniden etmene izin vermeyeceğim.''
''Tamam.'' diyebildi hayal kırıklığını belli ederek ''Benden bu kadar o zaman.Bu kadar savaşabiliyorum.'' Ben kelimeleri kavramaya çalışırken, o bir kaç adım geri geri yürüyerek gözyaşlarını saklama gereği duymadı. ''Boşa kürek çekmekten sıkıldım Effie, aranızda kalmaktan sıkıldım.''
Dudaklarım bir şeyler söylemek üzere hareketlendiğinde beni yeniden kesti '' Artık,değer göreceğim insanlar için savaşmak istiyorum. Senin için değil.''
**
Aiden kucağımdaki kanguruda huzurla etrafı seyrederken,gözlerimi Liam'a çevirdim. Kucağına astığı kanguru ile,çok komik görünüyordu ama halinden memnun gibiydi.
Kylie ve Niall'ın düğünü için alışveriş yapmak zorundaydım ama bebeklerimi emanet edeceğim kimse yoktu. Liam gönüllü olarak benimle beraber alışverişe çıkmak istediğini söylediğinde,tamamen kendi menfaati için olduğunu da belirtmişti. Ama yine de Zayn ve Zayn'in arkadaşları konu olduğunda içimi büyük bir şüphe kaplıyordu.
''Buraya bakabiliriz.'' dedi beni dürterek.Onaylarca başımı sallayarak vitrindeki elbiselerde göz gezdirdim ve içeriye doğru adımladım. O da arkamdan girerek,erkek reyonuna yönlenmişti.
''Liam.'' diye seslendim ve bakışları beni bulduğunda yüzüme sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerleştirdim''Elbisemi onaylaması için bir erkek gözüne ihtiyacım var.''
Yüzünde benimki gibi bir sırıtış belirdiğinde Andrew'in saçlarını öptü ve elini kaldırarak salladı. ''Üç erkek neyine yetmiyor be kadın?''
Bu haline kıkırdayarak,bedenime göre elbiselerin dizildiği reyona yöneldim. Liam,çok iyi biriydi. Ondaki özelliklerin yüzde doksanının Zayn'de olmasını ne kadar çok isterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby's Father•zaylena
Fanfiction'' O benim çocuğum mu? '' '' Hayır kendi kendime yaptım. ''