Bölüm Şarkısı: i hate u i love u-Gnash
Keyifli okumalar!
<<suicide,rear view,cheers ve pillow talk okursanız çok mutlu olurum,,,,>>
**
Ayakkabılarımı giyerken,yüzüne bakamıyordum fakat beni izlediğini hissedebiliyordum.Tüm gece yaptıklarımı ben bile kendimden beklemezken Zayn'in şaşkın olmasını elbette anlıyordum.Fakat eve çok geç kalmıştık.Bebeklerimi Niall ve Kylie'nin eline bırakmış olmak beni tedirgin ediyordu.
Zayn...
Hayatım boyunca erkeklerden korkma sebebimin tek bir adamda toplanması ve artık o adama ait olduğum gerçeği bakışlarımı ona çevirmeme sebep olmuştu. Düşünceli bir ifade ile yatağın ucuna oturmuş,ellerini dizleri üzerinde birleştirmişti.Bakışları yere odaklanmış dudakları ise hafifçe aralanmıştı.
Yutkunarak yanına doğru ilerleyerek yatağın ucuna tıpkı onun gibi oturdum.Hareketlenen yatak,bakışlarını bana çevirmesine sebep olduğunda dilimi dudaklarıma çarparak gözlerine baktım.
''Yağmur dindi.''
Fısıltısı,aklımda kurguladığım senaryoların bile daha kötüsü olabileceğini işaret ediyor gibiydi.Benden tek istediği yatağına almak ve işi bittiğide bir daha karşıma çıkmamak olabilir miydi?Bu düşünce ile kasılarak bakışlarımı duvara sabitledim.Tanrım,ben ne kadar aptaldım.
''Effie,bir sorun mu var?'' tedirgin ses tonu daha da küçülmeme sebep olduğunda irdelemeyerek aniden ayağa kalktım.
''Bebekleri Niall ve Kylie'ye bıraktık Zayn.Bundan büyük sorun göremiyorum.''
Sesimi canlı ve umursamaz tutmaya çalışsam da o hissediyordu,biliyorum.Gülümseyerek ayağa kalktığında üzerime aldığım ceketi yerden alarak silkeledim ve yeniden üzerime geçirerek kapıya yöneldim.
Zayn'in parmakları belimi bulduğuda ve sırtım kapıya yapıştı ve dudakları bir kaç saniyeliğine dudaklarımı buldu.Şaşkınlık ile yutkunduğumda alnını alnıma yasladı.
''Bu ne içindi?'' fısıltıma karşılık gülümseyerek cevapladı.
''Benim olduğunu hatırlatmak için.''
**
''Ve sonra,Aiden teyze dedi.''
Kylie abarta abarta konuştuğunda Liam göz devirerek Kylie'ye baktı.
''Evet annesi Effie,tamam.Ama bu anlattığına sen inanıyor musun?Tanrı aşkına henüz iki aylık bile değiller.''
Tıpkı onun Kylie'ye yaptığı gibi göz devirerek elimdeki pudrayı üstüne fırlattım.
''Ne yapıyorsun?'' kız gibi cırladığında sırıtarak ıslak mendili Aiden'ın vücudunda gezdirdim.
''Benim hakkımda ileri geri konuşmaya devam ettikçe,bunlara alışkın olmalısın Liam.''
Yere düşen pudrayı titizlik ile alarak yanıma geldiğinde pudrayı elinden aldım.Sonunda Aiden'ın altını temizlemeyi bitirdiğimde emziğini dudakları arasına bıraktım ve onu kucakladım.
''Zayn'e ulaşamıyorum.''
Liam diğerlerinden gizlemek ister gibi konuştuğunda kaşlarımı hafifçe çatarak ona baktım.Zayn ile en son dün beni eve bıraktığından beri konuşmamıştık.İşleri olduğunu söylemişti fakat bu akşam yemek için de sözleşmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby's Father•zaylena
Fanfic'' O benim çocuğum mu? '' '' Hayır kendi kendime yaptım. ''