Fifty One

2.1K 140 74
                                    

Bölüm şarkısı; Justin Bieber-Purpose

Keyifli okumalar!

**

Zayn'in bileklerine geçirilen kelepçeleri izlerken,tek bir kelime dahi edemiyor,hatta düşünemiyordum. Herkes,neye uğradığını şaşırmış bir halde öylece ayakta dikilirken sonunda neler döndüğünü kavrayarak Zayn'e doğru adım attım.

''Seni,kurtaracağız.'' dedim anın heyecanına kendimi kaptırarak. Zayn bana tuhaf bir şekilde bakıp sırıttığında ne söylediğimi fark ederek dudaklarımı birbirine bastırdım. Lanet olsun! Adam bunun için idama ya da müebbete çarptırılmayacaktı ki..

''Eminim sevgilim.'' dedi bunu pekte umursamıyormuş gibi. Daha sonra bana bakıp derin bir nefes alarak polislerin onu dışarıya çıkarmasına izin verdi. Fakat kapıdan çıkmadan Liam'a dönüp mırıldandı. '' Ben gelene kadar onları sana emanet ediyorum dostum,çok sürmez.''

''Gözün arkada kalmasın.'' dedi Liam yanıma gelip beni kavrayarak göğsüne doğru çekerken. Zayn ve polisler kapıdan uzaklaşıp gidene kadar öylece durduk. Şuan filmlerdeki o klişe sahnelerden birine hapsolmuş gibi hissediyordum. Sevgilisi hapse düşer ve sevdiği adamın en yakın arkadaşına emanet edilen genç kıza,en yakın arkadaşı aşık olur..

Bu düşünce ile titredim ve hızla Liam'dan uzaklaşarak elimi boynuma attım. '' Onu çıkarmak için bir şeyler yapmamız gerekmiyor mu? Theo ile konuşacağım.'' sesim normal safhadayken aniden çirkefleştiğinde Niall göz devirerek elindeki mutlu sütten bir kaç yudum daha çekti.

''Evet haklısın. Ben de hemen bir avukat arayayım ve bunun medyaya düşmesini engelleyeyim ve Zayn'in yanına gideyim. '' Louis acele ile ceketini geçirirken konuştuğunda çocuklara döndüm ve yeniden o kızla göz göze geldik. Beni geldiğimden beri tuhaf bir şekilde süzüyor,sanki bir şey daha söylesem yüzüme patlatacakmış gibi görünüyordu.

''İyi misin?'' dedim  ona doğru yaklaşarak. Başını sallayarak hızla bakışlarını benden çekti ve Harry'nin yanına oturarak sessizce ayak uçlarına bakmaya başladı. Onunla tanışıp olayları ondan dinlemeyi kafama not ettim. Bu kızda tuhaf bir şeyler vardı,hissedebiliyordum. Bakışları birini yakaladığında öylece süzüyor gibi değildi..derinlemesine inceliyordu. Bu korkutucuydu.

''Theo'yu arayacak mısın?'' dedi Kylie somurtkan bir ifade ile ve kendime geldim.Evet,Theo.. Onu aramalı ve sevdiğim adamı kurtarmalıydım.

**

''Tanrı aşkına Theo,sadece iyi olmamı istediğini söyleyip duruyorsun ama duyuyorsun  beni değil mi, ben iyiyim!''

Sonunda çıldırmış bir şekilde telefona bağırdığımda yüzüme kapattı. Ona,şikayetini geri çekmesi için defalarca kez ricada bulunsamda lanet olası konuşma,benim iyi olup olmadığıma geliyordu. Ben iyiydim..bunu neden anlayamıyordu?

''Bence bağırmasaydın,iyi olduğuna kesinlikle inanmıştı.'' Harry bilmiş bir şekilde kollarını göğsünde birleştirdi ve aynı esnada sırıttı. Arkadaşı polisler tarafından götürülmüş biri olarak çok normal davranıyordu.

''Beni deli etti.'' dedim omuz silkerek '' Zayn yanımda olsaydı beni sakinleştirirdi.'' diye de mırıldandım arkasından. Bu esnada Liam'ın bakışları beni yakaladı ve anlık bir refleksle hızla geri çekti. Liam,bugün durgundu ve böyle bakmasına binlerce anlam yükleyebilirdim. Ama en büyük sebebi şu kız olmalıydı..Izzy.

Gülümsemeye çalıştım ama bu zordu. Zayn ve arkasından Louis'nin gitmesinin üzerinden iki saatten fazla zaman geçmişti ve kalbimin üzerindeki ağırlık gitgide daha da büyüyordu. En acımasızca olan şeyse,her tepkiye hazırlıklı gelsek de bunun olacağını düşünemememiz olmasıydı. Tanrım,binlerce soruna çözüm bulup Theo'yu aklımızın ucuncan bile geçirmemiştik ve beklemediğimiz yerden vurulmuştuk.

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin