five

10K 655 97
                                    


Telefonumun kaçıncı kez çaldığını bilmiyordum fakat önemli olan beni uykumdan uyandırmış olmasıydı. Dün gecenin hatrına güzel bir uyku çekmeli, zonklayan çenem ve ağrıyan başımla uyanmamalıydım . Elime telefonu alır almaz klasik bir Malik hareketiyle açtım ve istemeyerek sesimi yükselttim.

"Ne var lan sabahın köründe?"

Karşıdan gelen öksürme sesi, telefonu kendimden uzaklaştırmama ve arayan numaraya bakmama neden olduğunda bu kez içimden kendime bir küfür savurdum.

Hassiktir,annem.

Sesimin daha yumuşak çıkması için bende öksürdüm ve telefonu kulağıma götürdüm anında. O esnada gözüme yanımda yatan sarışın ilişti. Tuhaf bakışlarımı onun üzerinde gezdirirken,annemle konuşmaya başladım.

"Özür dilerim anne sadece dün biraz fazla uykusuz kaldım." yanımda yatan kıza tekrar kaydı bakışlarım. "Bilirsin çok çalışmaktan."

Annemin iç çekişini duyduğumda,yanımdaki de hareketlenmişti. "Önemi yok Zayn. Sadece beni arayıp sormayan hayırsız oğlum ne yapıyor bilmek istedim."

Annemin sesi alınmış gibiydi. Yataktan kalktım ve baksırımı aramaya başladım.

" Biliyorsun anne işler şu sıralar fazla boğucu, üzgünüm pek aklım yerinde değil."iç geçirdim. Ben sarışınları da pek sevmezdim aklım cidden yerinde değildi.

"Sadece sesini duymak istedim ve ufak bir hatırlatma yapmak için aradım . '' kaşlarımı çattım.

"Ne hatırlatması?"

Annemin sıkıntılı nefes alışverişlerini duyunca bulduğum baksırımı hızlıca geçirdim üzerime. "Anne?"

"Büyükbaban geliyor bu akşam Zayn. Gelini ve seni görmek için."

Telefonun diğer ucundaki ses kesildiği an büyük bir şokla yutkundum ve ayakta bir anlık sallandım. Tamamen unutmuştum ben bu konuyu. Sikeyim.

"Ben..hiç unutmamıştım ki o konuyu. Hatta birazdan kızla buluşmaya gidecektim. Yüzük falan işte bilirsin."

Arka arkaya yalanlar zincirini sıraladığımda annem derin bir oh çekti.

"Babanın aksine sana hep güvendiğimi biliyorsundur umarım. Şimdi kapatmam lazım mutfakta baya bir telaş var görüşürüz oğlum."

Gülümsemeye çalışıp tek elimi enseme sardım.

"Görüşürüz anne , görüşürüz."

Telefonu kapatır kapatmaz kendimi yatağa bıraktığımda, yanımdaki hafifçe kıpırdanıp bana döndü. Başım ona döndüğü an, sekreterimi görmenin şokuyla gözlerim kocaman büyüdü. Yüzüne kocaman bir gülümseme ekleyerek dudaklarımı öptüğünde ona bakmaya devam ettim.

"Günaydın deli oğlan.." elleri yorganın içinde yaramaz bir tavırla aşağıya kaydı.

Şaşkın ve aklım karışmış bir vaziyette bakışlarımı üzerinde gezdirdiğimde hafifçe kaşlarını çattı.

"Ah hadi ama sarhoştum hatırlamıyorum zırvazlığını söylemezsin umarım" duraksadı ve ellerinı çıplak göğsümde gezdirdi." özellikle dün geceden sonra." sonra dudaklarını ısırıp sırıtarak bana baktı.

Kaşlarımı havaya kaldırıp burnuna parmağımla vurdum.

"Hiç hatırlamıyorum be güzelim."

Bu kez şaşkın şaşkın bana o bakarken ellerimi ne yapabilirim anlamında iki yanıma açtım.

"Peki sana deli oğlan dediğimdeki o istekli halini de hatırlamıyor musun?"

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin