Fourty One

2.8K 255 117
                                    

Bölüm şarkısı ; Meghan Trainor-NO

Keyifli okumalar!

**

Başı,çıplak göğüslerime yaslıyken, tek kaşımı kaldırarak bir süre Zayn'i izledim. Canımı çok fazla acıtmıştı fakat,şimdi sanki bunları yapan o değilmiş gibi masum masum uyuyordu. Derin bir nefes alarak rastgele yere fırlattığı kıyafetlerimiz arasına göz gezdirdim ve hemen yanı başımızda ki komodine bıraktığı telefonu fark edince zafer ile gülümsedim.

Onu uyandırmamak adına yavaş yavaş ve temkinli bir şekilde elimi komodine uzattığımda,başı bu kez karnıma doğru inmişti. Titrek bir nefes alarak,telefonunu elime aldım ve şifresiz olduğundan kolayca menüsüne girdim. Genelde bunu filmlerde veya ucuz aşk romanlarında kötü kadınlar yapardı ve varsın,o sarı kafanın canı yansın diye düşündüğümden şuanlık kötü kadın olmayı kabullenebilirdim.

Zayn'in bir kolunu yavaşça göğüslerimi kapatacak şekilde yerleştirdim ve kameraya tıklayarak ona biraz daha sokulup, göğsüne yatarak gözlerimi yumdum. Ardı ardına çektiğim fotoğraf faslından sonra,Zayn'i yatakta yana yuvarlayarak sırtımı yatak başlığına dayadım. Üzerinden kamyon geçmiş gibi uyuyordu. Bu haline sırıttım ve en güzel pozumuzu seçtikten sonra,rehberinden Hannah'nın adını buldum.

Gerçekleri yüzüne yüzüne vurmak istiyordum.Öyle ki gözümün önünde canlı canlı bir leopar tarafından yenilse,elime bir kova patlamış mısır alır ve keyifle izlerdim. Derin bir nefes daha alarak düşüncelerime perde çektim ve numarasını bulduktan sonra fotoğrafın altına şu notu düşerek ona yolladım.

'' Her gece hayalini kurduğum şey sonunda gerçekleşti.''

Fotoğrafı gönderdikten tam iki saniye sonra görüldü olduğunda zaferle sırıtarak telefonu kökten kapattım ve aldığım yere bırakarak bu kez keyifle Zayn'in göğsüne sokuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafı gönderdikten tam iki saniye sonra görüldü olduğunda zaferle sırıtarak telefonu kökten kapattım ve aldığım yere bırakarak bu kez keyifle Zayn'in göğsüne sokuldum. Kolları anında bedenimi sarmaladığında yüzümdeki sırıtış hala silinmemişti.Uykusuz gecelerimi, ağlamalarımı ve kendi kendimi yiyip bitirdiğim her anı ona da ödetecektim.

Sıra ona da gelecekti.

**

''Günaydın.'' 

Zayn esneyerek mama sandalyesindeki Aiden'ı kucakladığında kahvaltı masasına taze ekmekleri bıraktım ve gülümsedim.

''Günaydın.''

Gülümsememe kocaman bir şekilde gülümseyerek karşılık verdi ve ardından sandalyesine yerleşerek Andrew'ın da mama sandalyesini kendine doğru çekti. Onları doyurmuştum fakat, ilk aile kahvaltımız olsun istiyordum. 

''Bugün,sonuçlar çıkıyor.'' dedim ağzıma bir parça peynir atarak. Zayn hiç bir şey söylemese de anında gerildiğini anlayabilmiştim. Ve bundan keyif alıyordum. ''Theo bir kaç saate kadar gelecek ve beraber gideceğiz.''

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin