Fifty

2.3K 160 71
                                    

Bölüm şarkısı; Ed Sheeran-Photograph

Keyifli okumalar!

**

Güneş tenimi yakıp geçerken,aynı anda çiseleyen yağmur damlaları saçlarıma dokunuyordu. Kollarımı Zayn'in boynuna dolayarak yanağına minik bir öpücük kondurdum. Bundan hoşnut olmuşçasına beni koltuk altlarıma yakın bir noktadan yakalayarak kucağına doğru çekti. Ona tekrar sarılabildiğim,sıcaklığını hissedebildiğim için o kadar mutluydum ki.

''Tanrım,seni çok özlemişim.'' 

Zayn dudaklarını şakaklarıma bastırırken mırıldandığında gülmeden geçemedim. Bunu günde en az bin kere söylüyordu,abartısız bin kere!

''Bunu duymaya beni alıştırdın,'' dedim parmaklarımı ensesinde gezdirirken ''eğer söylemeyi kesersen,seni öldürürüm.''

Güldüğünü,göğsüme çarpan göğsü ve kulaklarımı dolduran mükemmel sesi ile belli ettiğinde ona bende katıldım. Bir kaç saat sonra yeniden dönmek zorundaydık ve onunla geçirebildiğim kadar vakit geçirmek istiyordum. Çünkü göğüs germek zorunda olduğumuz çok fazla zorluk vardı ve bu onunla belki de bu zaman diliminde geçirebildiğim son huzur dolu dakikalardı.

''Effie..'' diye mırıldandı,saçlarımı yüzümden çekip yüzümü avuçlarken.

''Dinle beni.'' diye susturdum onu.Gözlerimin içine beklenti ve belli etmemeye çalışsa da gergin bir şekilde baktı.''Kalbim konusunda çok ciddiydim Zayn,sakın bir daha onu kırma.''

''Asla.'' dedi cümlem biter bitmez. Ve ardından ellerimi avuçlarına alarak parmaklarımın uçlarına minik öpücükler kondurmaya başladı.Buna gülerek ellerimi kurtardım ve boşa düşen dudaklarına minik bir öpücük daha yerleştirdim. Her zaman Zayn ile tam barıştık dediğimiz anlarda içimde büyük bir tedirginlik olurdu.

Ama artık yoktu.

Yeniden doğmuş gibi hissediyordum. Parmağımdaki yüzük sorumlulukmuş gibi hissettirmiyordu. Aksine hafiftim,hiç olmadığım kadar.

''Buradan döndüğümüz zaman bilmeni isterim her şeye sil baştan başlayacağız.'' belimi kavrayıp beni kucağına oturttuğunda yoldan gelip geçen insanlara bir göz atıp,yeniden bakışlarımızı birbirine sabitledim. '' Evliliğimize dair her şeyi planlayacağız. Geleceğimiz,işlerimiz,evimiz ve en önemlisi çocuklarımız hakkında her şeyi tek tek,hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan planlayacağız.''

''Böylece süpriz Hannah vakalarına yakalanmayız değil mi?'' dedim ona takılarak. Mahçupça gülümsedi ve başını salladı. Gülümsedim ve ardından derin bir iç çektim '' Sence nasıl bir tepkiyle karşılaşacağız?''

Durdu ve bakışları beni geçip,denizle buluştu. Zayn'in böyle zamanlarda eskiden olsa kaçıp gideceğine kalıbımı basabilirdim. Ama şimdi,değiştiği o kadar belliydi ki. O da en az benim kadar kaygılıydı.

''Eve döneceğiz ve insanların tüm olumsuz konuşmalarını kapımızın dışarısında bırakacağız sevgilim.'' dedi yapıcı bir şekilde. Çenesinden kavrayarak bakışlarını bana çevirdim. Koskocaman gülümsedi hemen ardındansa ellerimi güven verircesine sımsıkı tuttu.

''Buna inanıyor musun?'' dedim.

''Neye inanıyor muyum?''

Parmakları bel oyuntumda gezinirken, yüzlerimiz arasındaki mesafeyi aza indirdim.

'' Her şeyin yoluna gireceğine..''

''Sen inanmıyor musun yoksa?'' dedi yüzünü geriye çekip,kaşlarını hafifçe çatarak. İnanıyordum elbette. Fakat dediğim gibi her zaman bir kötü senaryo bulundurmalıydık.

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin