Güne,gözlerimi ilk kez aşırı sessizlik içerisindeyken açarak başlamıştım.Gerçekten oldukça sessiz ve de sakindi. Yatakta doğrulup yastığın diğerine baktım.
Boştu.
Kısa bir süre burukluk yaşasamda toparlandım.Zayn'den iyi bir baba olurdu fakat iyi bir koca olmazdı.Odanın kendine dahil banyosuna girip yüzümü iyice yıkadım ve kurulayıp yeniden odaya geçtim.Dün geceyi atlatmak doğumdan önceki ilk büyük stresimdi.Doktorumla bu konuyu konuşacağımı aklıma not ettim ve dolabı açıp bana tahsis edilen hamileliklerden birini seçip banyoya geri geçtim ve üzerimi değiştirdim.Zengin olmak zahmetliydi ve de yorucu.Zayn'in bu kadar dolup taşmasına şaşırmamak gerekti. Saçımı güzel bir topuz yapıp yüzüme yeniden bir kaç su çarptım ve odaya geri geçtim. Zayn'i bulup pot kırmamam gerekiyordu sadece.
Odadan usulca çıktığımda karşıma bir hizmetli çıkmıştı.Ona Zayn'in nerede olduğunu sordum ve büyükbabası ile bahçede gezdiklerini öğrendiğimde adımlarımı hızla bahçeye yönlendirdim. Zayn,yeni bir yalan yumurtlayıp şu olayı uzatmadan onunla konuşmam gerekiyordu.
Bahçe kapısına ulaştığımda kısa bir kaç bakışla,bahçeyi tarayıp Zayn ve büyükbabasının çiçeklerle ilgilendiğini gördüm.
Bu tam olarak kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez olayı gibiydi...
'' Ah benim güzel gelinim. ''
Harrison, gülümseyerek elini uzattığında yavaşça tutup bir kaç adım attım yanlarına doğru.
'' Zayn'e çiçeklerle ilgili bir kaç bir şey anlatıyordum ki,sen geldin. Ona hangi çiçek yakışır Zayn? ''
Büyükbaba Harrison, beklentiyle Zayn'e baktığında bende bakışlarımı ona çevirdim.
'' Effie, bilemiyorum o daha çok mücadeleci.''
Ciddi bir tavırla çiçeklerin arasında gezinip büyük bir lotus çiçeğini özenle kuşluğun kenarından aldı ve yanıma gelip ellerime bıraktı ve yüzümü inceledi.
'' O lotus gibi. Yeniden doğuyor mücadele ediyor ve her seferinde yeni bir mücadeleye girişiyor.''
Yanaklarım kızarırken gözlerimi kaçırıp,büyükbabaya bir kez daha baktım.
'' O bu işi biliyor. '' dedi Zayn'i işaret ederek. Gülümseyip boğazımı temizleyerek Zayn'e yeniden baktım. Her seferinde beni şaşırtıyordu.
'' Zayn biraz konuşabilir miyiz,hayatım? '' dediğimde büyükbabasına baktı ve o da gidin anlamında bir kaç hareket yaptığında, bana yaklaşıp elimi sımsıkı tuttu.
Bahçenin çiçeklerden uzak tarafına doğru yürüdük ve ona dimdik baktım.
'' Bu mu hasta Zayn? '' dediğimde bana dik dik baktı.
'' Al yine başladık. Kızım ilaç içince toparlıyor işte. Sen hasta deyince ölüm döşeğinde felan sandın herhalde. Tamam bende ilk öyle anladım ama,gördüğün gibi. ''
Sinirle soluyup gözlerimi sımsıkı yumdum.
'' Eğer yeni bir yalan yumurtlarsan o kafanı kopartır doğmayan kızıma oyuncak diye veririm.''
'' Ne kızı ya,erkek olacak o. ''
Direk cevap verdiğinde karnımı tuttum.
'' Ne münasebet kız olacak tabiki.''
Sırıttı ve kaşlarını kaldırdı.
'' Yok güzelim. Erkek adamın erkek çocuğu olur. ''
'' Hayda! Niye kızı olamıyor mu ya? ''
Ona sinirle bakıp söylediklerimizi kısaca gözden geçirdim ve tam konuşacakken durdurdum.
'' Sana ne oluyor? O benim çocuğum. '' dediğimde omuz silkti.
'' Doğana kadar da benim. ''
Gözlerimi büyüterek ona baktım. Bu da yeni mi çıkmıştı.
'' İstersen evlenelim,sonra doğunca bir tane de biz yaparız. '' dediğimde sırıttı ve saçımın açılan bir kısmını kulağımın arkasına tıktı.
'' Olur.''
Pişkin pişkin sırıtırken ona yaklaşıp elimi gözünün neredeyse içine kadar soktum.
'' Bitti tamam mı? Oyun felan yok. Seninle mi uğraşacağım ben be! ''
Zayn ellerini cebine yerleştirdi.
'' Tamam bitir.''
Bu kadar kolay mı pes ediyordu?
'' Tamam. '' dedim kuru bir sesle. Niye içime oturmuştu ki? Kurtulmuştum ne güzel şu dangalaktan.
'' Eğer onu üzmeye için elveriyorsa,tamam bitir. Şimdi değil ama bir yıla kadar ölecek birisinin elinden mutluluğunu al Effie,tamam. ''
Dudaklarımı aralamıştım ki konuşamadan kapattım.
'' Çocuklar. ''
Konuşmama izin vermeyen Malik ailesi üyeleri ve kız kardeşim içeriye girdiğinde kocaman gözlerle Kylie'ye baktım.
'' Eniştem ve ablamı görmeyeli uzun zaman oldu. ''
Kylie yanıma yaklaşıp kollarını boynuma sımsıkı sardığında Zayn'e yan bir bakış attım. O da aynı şekilde şaşkın ve de laf araya kaynadı diye mutlu görünüyordu.
'' Merhaba yenge. ''
Harry sırıtarak içeriye daldığında elimi alnıma vurmamak için kendimi zor tuttum. Ardından tüm kadro ve görmediğim bir kaç kişi daha bahçeyi doldurduğunda Trisha'ya baktım.
'' Büyükbabamızın gelişi şerefine küçük bir organizasyon. Hem bebeği hep birlikte kutlayamamıştık. ''
Sahte bir gülümseme takınıp Niall ve Harry'e ardından iki diğer çocuğa ve Zayn'e baktım. Kylie hiç iyi ortamlarda takılmıyordu..
'' Kızım buna çok sevinir. '' Dedim bu sefer. Zayn elini belime sarıp piç piç sırıttı.
'' Hayır oğlumuz buna çok sevinir. '' dediğinde gülümsedim.
'' Kızım.''
'' Oğlumuz. ''
Harry birden sesini yükselterek aramıza girdi.
'' Durun,durun ikizleriniz mi olacak? ''
Dayanamayıp alnıma vurduğumda Zayn 'de aynı şekilde alnına vurmuştu.
Bok dedim içimden.
Harbiden hayatım ve hayatımdaki insanlar da benim gibiydi.
Hayat boktu ve bizde salak bokçuklar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby's Father•zaylena
Fanfic'' O benim çocuğum mu? '' '' Hayır kendi kendime yaptım. ''