Fourteen

5.8K 393 38
                                    

Bölüm şarkısı:

R. City - Locked Away ft. Adam Levine

Keyifli okumalar!

**

Parmaklarımı usulca karnımda gezdirirken yüzüme sıcak bir gülümsemenin yayılmasına engel olamadım. Hayata sıkı sıkıya tutunma sebebim,bebeklerim...Bugün ikisinin de cinsiyetini öğrenmek için doktora gittiğimde kendime yeniden sorma gereği duyduğum sorular vardı. İki bebeği büyütebilecek kadar güçlü ve sabırlı mıydım? Ve hayatıma hala bir erkeği almama konusunda kararlı mıydım?

Bir şeylerden emin olmak için son zamanlarda beynim oldukça doluydu.Tüm bu oyun işi,gerilmeme sebep oluyordu fakat hayatıma en azından bir dönem sonra torunlarıma anlatacağım tuhaf olaylar zincirine birini daha eklemenin keyfini yaşıyordum.

İkisi de erkekti.

İki küçük erkek çocuğu. Bedenime sıkı sıkıya tutunmuş benden hayat bekliyorlardı. Bu umutlu bekleyiş için onları asla yarı yolda bırakmayacaktım.

'' Effie. ''

Kylie iki büyük bardak ile içeri girdiğinde gülümsedim.Cinsiyeti öğrendiğinde o ve Zayn bana sarılmak için resmen yarışmışlardı.

'' Senin için tarçın benim için kahve.''

Gülümsemem genişlerken bardağı elime aldım ve kokusunu içime çektim.

'' Teşekkür ederim.''

Omuz silkip koltuğa yerleştiğinde yanına oturdum ve çayımdan bir yudum aldım.

'' Zayn ne zaman geliyor? ''

'' Bilmiyorum.'' diye mırıldandım'' Onun bir hayatı var,hala.''

Kylie tek kaşını kaldırıp kahvesinden bir yudum aldı.

'' Seni bu işe soktuysa en azından bir süreliğine yanında olması gerekir. Sancıların doğuma yaklaştıkça artacak ve burda biri olmasa Tanrı korusun neler olur düşünmek bile istemiyorum.''

Yeniden omuz silktim. Zayn,sorumsuz birisi değildi.Bazen hava almaya ihtiyacı oluyordu. Çünkü herkesin sizden değişmenizi beklemesi ve hayatınızın aniden sorumluluklarla dolması bazen oldukça zordu.Zayn'i tuhaf olarak ilk kez anlıyordum.

'' Bu işi bitirme şansım vardı ve bitirmedim.Yani bana karşı sorumlu hissetmemesini anlarım.Geçen gece ne kadar korktuğunu görmeliydin Kylie.''

Gülümsedi.

'' Zayn'e karşı ne ara bu kadar korumacı oldun? ''

Onun gibi gülümsemek istedim fakat boğazıma koca bir yumru oturmuştu.

'' Tüm gece uykusundan ben ve bebeğim için fedakarlık yaptı bunu göz ardı edemem ama '' gözlerini merakla açıp elini kalbine koydu heyecanla.

''Ama?''

Bir süre düşündüm.Zayn'in kapının kenarındaki kolunu gördüğümde tüm söyleyeceklerimi toparlamaya çalıştım.

'' Bana babam gibi davranmıyor. Ama hala domuz.''

Kylie istediğini alamayan küçük bir çocuk gibi somurturken hızla atan kalbimi yavaşça tuttum. O burada olmasa neler söyleyecektim ki sanki?

Ona aşık olduğumu felan mı?

Saçma.

'' O domuz dün gece seni kötü kabuslar ve ani sancılardan korudu.Kahraman demen daha doğru olurdu.''

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin