II - Jednorožec na rameni

5.4K 158 15
                                    


Family - The Chainsmokers with Kygo
-------------------------------------------------

... "Myslím, že se mi tyhle hodiny budou zamlouvat..." šeptám Courtney, která jen s úsměvem kroutí očima.

------------------------

- Z pohledu Demi -

Dnes mě čeká první den na nové škole a nebudu lhát, ale mám docela obavy. Vždy je těžké být někde nový, ať už jako student nebo učitel.

Po vysoké mě čekalo místo učitelky na jedné škole v LA, kde jsem bydlela spolu s mým teď již bývalým přítelem. Po rozchodu, který neproběhl zrovna nejlépe, bylo mým přáním zmizet jak daleko to jen půjde.. A naskytla se mi možnost učit na umělecké škole tady v Torontu. Nebylo nad čím přemýšlet, jelikož se mi Kanada vždy líbila. Stěhování na sebe nenechalo dlouho čekat. Naskytl se mi hezký byt, který je sice v rušnější části města, ale bydlím ve vyšším patře, tudíž si mohu alespoň užít krásného výhledu. Další výhodou této lokace je dostupnost. K budově patří podzemní garáž, kde na mě čeká BMW X6 bílé barvy, které mi slouží na každodenní přepravu do školy.

Po zazvonění budíku hned skáču z postele a pospíchám do koupelny. Už teď je mi jasné, že nestíhám. Klasika.

Po sprše si suším vlasy, zároveň se snažím vyčistit si zuby. Ne, tyhle dvě činnosti zároveň nejdou moc dobře. Následuje rychlá aplikace makeupu, nechci to přehnat, ale bez "obličeje" také nechci odejít.

Z oblečení vybírám světlé skinny džíny, bílé triko s krátkým rukávem a bez potisku, černou koženou bundu a sluneční brýle, které díky hezkému počasí stále využiji.

Spokojená s volbou outfitu si beru kabelku, do ní házím klíče, peněženku, telefon a odcházím do garáže.

Po vymotání se z rušných uliček města konečně parkuji na místě určeném pro učitele, beru si kabelku, vystupuji, zamykám za sebou a mířím přímo do budovy.

Před ředitelnou si ověřím zda jdu na čas, zaťukám na dveře a po vyzvání vstoupím. Za stolem sedí mladá, atraktivní žena ve společenském kostýmku. Musím uznat, že z ní vyzařuje pozitivní energie, pokora ale zároveň působí velmi autoritativně, v tom dobrém slova smyslu. Zvedá se ze svého místa a s úsměvem jde ke mě "Dobrý den, vy musíte být naše nová posila.. Já jsem Melanie Hughes, ředitelka škola." podává mi ruku, kterou přijímám "Dobrý den, ano jmenuji se Demi Lovato, dopisovaly jsme si po emailu." opětuji jí úsměv. "Vadilo by vám si tykat? Je to tu mezi učiteli běžné." zeptala se a já s radostí přijala.

Usedáme naproti sobě a v průběhu konverzace ze mě opadá nervozita, má opravdu příjemné vystupování a je snadné si s ní povídat. To všechno mi pomohlo se trochu uklidnit, v těchto situacích jsem prostě stresař.

Po probrání všeho nezbytného mě hned vedla do třídy, kde budu mít nejvíce hodin.

Vstupujeme do třídy a hned si všímám několika studentů, kteří nás pozdravili a trochu se ztišili. Melanie mi začala vysvětlovat co obnáší být třídní učitelkou, jelikož to pro mě bude novinka a v průběhu jí zazvonil telefon "Moc se omlouvám, ale tohle musím vzít, hned jsem tu." a odběhla na chodbu. Sedám si za učitelský stůl a z kabelky vytahuji informační papíry, které mi předtím dala a dávám se do čtení.

Snažím se soustředit na čtení, když mou pozornost odvedly dvě studentky, které vešly do učebny. Jelikož jedna pustila tu druhou, neviděla jsem jí do obličeje, ale líbilo se mi to gesto.

I fell for my TEACHER *CZ*Kde žijí příběhy. Začni objevovat