Yellow Lights - Harry Hudson
---------------------------------------... Všichni už opustili místnost a já se pomalu blížím k jejímu stolu, cítím na sobě její pohled a začínám být nervózní.
------------------------
- Z pohledu Belly -
Stála opřená o desku stolu a koukala na mě, na základě čeho mi srdce bilo rychleji ,než je obvyklé. Přicházím až k ní, "Slečno Lovato?" snažím se znít mile. Upřímně řečeno se mi nechce nic řešit.. Nemám ráda ty soucitné a lítostivé pohledy, když se někdo dozví o mé 'rodinné situaci'.
Uhýbá mi pohledem a sklání hlavu "Moc se omlouvám.." pronesla tak potichu, že jí téměř nebylo rozumět "Nemáte se za co omlouvat, nemohla jste to vědět. A navíc se nic nestalo. Stejně byste se o tom dříve nebo později určitě dozvěděla, takhle jste to alespoň slyšela přímo ode mně.. Nezlobím se na vás, opravdu se nic nestalo." snažím se jí přesvědčit. Konečně se na mě podívala a věnovala úsměv. Držte mě někdo, nebo se mi podlomí kolena.
"Kdyby sis někdy chtěla, nebo potřebovala s někým popovídat, můžeš se na mě obrátit." řekla klidným hlasem "Děkuju, vážím si toho."
- Z pohledu Demi (vsuvka) -
Myslela jsem to vážně, i když to tak asi nebere..
Vážně bych si s ní ráda popovídala a víc jí poznala, ne jenom když by se něco stalo.. Je tu něco, co mě na ní přitahuje a díky čemu chci být v její přítomnosti, takový fajn vibe, nevím co to je a nevím zda se mi líbí, jak silný to na mě má vliv.
- Z pohledu Belly -
Upřímně, je vážně milé, že se zajímá. Docela mě to překvapilo.
"Jaký byl vlastně váš první den? Neudělali jsme si u vás ostudu? Jsme lepší než vaše předchozí třída?" chci s ní alespoň trochu začít konverzaci, baví mě být v její přítomnosti. Bylo poznat jak se jí rozzářili oči nad mými otázkami.
"První den jde zatím lépe než jsem si představovala. Ostudu určitě nikdo neudělal, vlastně na mě všichni působíte hrozně fajn, připadáte mi jako dobrá parta, jste milí a slušní, na což z minulé školy nejsem zvyklá. Doufám, že to tak zůstane i nadále." culila se, nad čím se nevědomky koušu do spodního rtu, kam také sjel její pohled. Fuck, všimla si.. Cítím jak se začínám červenat, skláním hlavu a v ruce nervózně svírám klobouk se slunečními brýlemi. Co blbnu?
"A co já? Udělala jsem alespoň trochu obstojný první dojem? Zvládnete to se mnou jako třída?" odvedla řeč jinam. No na mě jste teda rozhodně udělala dobrý dojem! "Myslím, že jste udělala asi nejlepší dojem, málokdy se stává aby nikdo z nás neutrousil rádoby vtipnou poznámku během hodiny, takže myslím že jsou všichni nadšení." "A co ty?.." Proč by jí zajímalo, co si myslím zrovna já? "Já jsem taky spokojená." dodávám potichu. Přišlo mi, že se také začervenala. Co se to děje?!
Ve dveřích se z ničeho nic objevila Courtney, obě jsme se na ní otočily a ona se začala hrozně smát. Nemám tušení co se děje, ale její smích je tak nakažlivý, že se začínám smát s ní. Všechno to podtrhává nechápavý výraz slečny Lovato, který tomu už jenom nasazuje korunu a já se dál tlemim jako pitomá. "Můžeš mi už říct, co se děje?!" vypadne ze mě konečně. "Sorry, já si jen na něco vzpomněla.." oznamuje se slzami od smíchu na tvářích. "To si mi přišla říct až sem?" už jenom kroutím nevěřícně hlavou. No tak teď jsme teprve musely udělat skvělý dojem, achjo, jsme tu akorát za dvě trubky.
ČTEŠ
I fell for my TEACHER *CZ*
FanfictionDemi v této knize není slavnou zpěvačkou, ale obyčejnou profesorkou. Bella je oproti tomu studentkou posledního ročníku. Obě si velmi brzy padnou do oka. Co se ale stane když je shoda náhod přiměje sdílet spolu jeden hotelový pokoj několik dní? ***...