Eastside - Benny Blanco, Halsey & Khalid
------------------------------------------------------... Přijíždím ke Courtney a čekám, než se konečně vyhrabe z domu, abychom mohly jet do školy.
------------------------
- Z pohledu Belly -
Stojím zády opřená o auto a koukám do telefonu, když na mě zavolá maminka Courtney "Ahoj Bello!" usmívá se na mě, schovávám telefon do kapsy a jdu jí obejmout, "Dobrý den, paní Lee, jakpak se máte?" ptám se když se pouštíme "Mám se dobře, děkuji za optání, co ty? Užila sis prázdniny? A jak se má Vanessa?" ptá se, když se ve dveřích objevuje Cou "Prázdniny byly fajn, jenom bych se nezlobila kdyby bylo to volno ještě delší. A Vanessa se má skvěle, daří se jí v práci a nedávno jí i povýšili, tak je z toho nadšená." "To moc ráda slyším, tak jí moc pozdravuj. Už vás nebudu zdržovat, ať kvůli mě nepřijedete pozdě. Mějte se děvčata." rozloučila se s námi a my šly k autu.
Otevírám pro ní dveře u spolujezdce a čekám až nastoupí, poděkuje mi, obíhám auto a nasedám za volant. "Kafe? Zvu tě." pronáším když couvám z příjezdové cesty. "Tak to se nenechám přemlouvat!"
Parkuji na mém obvyklém místě u školy, vystupujeme a vyrážíme ke vchodu, jelikož nás čeká první hodina angličtiny se slečnou Lovato, přistihla jsem se, že mě nohy nesou rychleji, než obvykle a to samozřejmě neuniklo ani blondýnce, která mi cupitá v patách. "Můžeš už zpomalit sis? Ženeš se jakoby byl někde výprodej bot." řekla otráveně, nad její poznámkou jenom protočím očima.
Vcházím do třídy jako první a hned se zastavuji a zůstávám zírat na ten krásný výjev přede mnou.
I přes to, že sedí slečna Lovato za stole tak je poznat, že má na sobě černé šaty bez ramínek, které jí těsně obepínají tělo a drobné vyříznuté proužky na bocích žeber jí odhalují ještě více kůže. Myslím, že je mi najednou vedro, když na to tak koukám. Konečky vlasů má malinko zakroucené. Na nose jí sedí brýle s černými obroučkami a je začtená do knihy. Ona v brýlích? Mega cute!
Cítím jak do mě Courtney zezadu narazila, jelikož nečekala, že se zastavím tak prudce. Divím se, že na mě nevylila všechno kafe z kelímku, který drží v ruce. "Hey!" otáčím se na ní "Nezírej na ní." říká poměrně nahlas a v tu chvíli slečna Lovato zvedla zrak od knihy a podívala se mi přímo do očí. Už jsem říkala, že je tu nějak tepleji?! "Dobré ráno slečno.." řekla Cou a drkla do mě aby mě vzbudila z transu "Dobré ráno." vypadlo ze mě nakonec. Také nás pozdravila a během naší cesty do poslední lavice se znovu začetla do knihy. "Bacha aby si nezakopla." utrousila za mnou Courtney rejpavou poznámku a já se otočila abych jí odvětila, ale v tom jsem si všimla jak se slečna Lovato zasmála a dál dělala jakoby nic.
Sedíme na svých místech a dopíjíme poslední doušky kávy, občas prohodíme pár vět, ale má pozornost je nejvíce upřená na atraktivní ženu sedící z stolem. Nevím proč jsem v její přítomnosti tak nervózní, připadám si jako idiot, když na každou drobnost co udělá, moje tělo reaguje až přehnaně.
Do třídy vešly Mandy s Jess, pozdravily se se slečnou Lovato a šly k nám, sedí totiž v lavici hned vedle nás. S Cou vstáváme a objímáme je na přivítanou.
Za chvíli přišla i Rosie, Sophia, Tony a zbytek třídy.. Dohromady nás je ve třídě šestnáct a z toho tu máme jenom tři kluky.. Celkově je na škole méně studentů. Je poměrně těžké se sem dostat, přijímací řízení má více kol, je náročnější než na běžné umělecké školy, právě kvůli rozmanitosti toho, co tohle studium nabízí.
ČTEŠ
I fell for my TEACHER *CZ*
FanfictionDemi v této knize není slavnou zpěvačkou, ale obyčejnou profesorkou. Bella je oproti tomu studentkou posledního ročníku. Obě si velmi brzy padnou do oka. Co se ale stane když je shoda náhod přiměje sdílet spolu jeden hotelový pokoj několik dní? ***...