XIV - 21 Questions

4.8K 142 29
                                    

Black and white - Niall Horan
---------------------------------------

... "Trochu se vracím do pubertálních let.. Ale proč ne, bude sranda." Usedám na gauč vedle ní. "Můžeš se ptát první.." pobízí mě.

------------------------

"Okey.. Začneme zlehka. Oblíbená barva?" ptám se tedy první "Asi červená a černá. Tvoje?" chvilinku se zamýšlím "Černá a červená.." musím se smát, ale vážně to tak je. "Oblíbený film? Nebo film který si kdykoliv ráda pustíš, i když jsi ho viděla mockrát." pokládá svou první otázku "Miluju všechny díly Harryho Pottera a asi nejsem schopná vybrat jen jeden. Tvůj?" "Dobrá volba! Za mě Donnie Darko."

Opět přichází řada na mě, chvilku přemýšlím nad otázkou "Celebrita do které jsi byla zakoukaná?" rázem trochu znejistěla a začervenala se "Leo.. DiCaprio. Co u tebe?" směji se "Dobrý výběr! U mě asi Blake Lively a Scarlett Johansson. A nejvtipnější na tom je, že Ryan Reynolds by byl můj typ kdybych byla na kluky." očividně jsem jí hodně pobavila "Vážně sis vybrala Ryana, jeho bývalou a současnou manželku? Asi by sis s ním rozuměla."

Následovalo několik dalších otázek. Dozvěděla jsem se, že si jako dítě přála stát se zpěvačkou, ale jinak je učení její vysněná práce, bojí se výšek, nesnáší pálivé jídlo...

"Preferuješ za partnera muže nebo ženu?" hrozně doufám, že ženu, ale vím že v LA měla přítele. Asi jí otázka trochu zaskočila "Trochu se nám to přiostřilo, že? No.. Asi ženu, myslím, že si jsou dvě ženy schopné v mnoha věcech více rozumět." Yeah! Věděla jsem to! Potěšila mě její odpověď "U mě také rozhodně žena. Odjakživa jsem duhová ovce rodiny." směje se mému popisu.

"Mělas někdy něco s Courtney?" "To je hodně konkrétní otázka.. Sex nebyl, ale když jsme se jednou trochu napily, tak proběhlo takové delší líbání. Jinak nic, vždycky jsem jí brala jenom jako kamarádku a jí holky nepřitahují. Žárlíš snad?" pronáším pobaveně "Jen mě to zajímalo. Jste si hodně blízké, tak jsem byla zvědavá." No neboj, však já ti to vrátím. Vymýšlím taky nějakou záludnou otázku "Na jakou otázku by ti dělalo největší problém mi v tento moment odpovědět?" Ha! Trefa do černého, vykulila na mě oči a zalapala po dechu. Oproti tomu mě se na tváři rozlévá vítězný úsměv. "Největší problém by mi dělalo odpovědět ti na to, jestli jsem teď do někoho zakoukaná a jestli tak do koho." Jak moc troufalé je se jí na to teď zeptat? Ale nechci dělat naschvály. Nebo chci? "Začíná to být trochu zákeřný, nemyslíš?" pořád naštěstí zní pobaveně.

"Co tě první zaujme na ženě?" "Oči a tvář, pak postava a vlasy." odpovídám s pohledem upřeným do jejich kouzelných očí. "Jsi do někoho zakoukaná?" za tuhle otázku mě asi zabije, ale musím to zkusit "Už to tak asi bude." šeptá, ale i tak jí bylo rozumět.

"Je něco, čím jsem tě zaujala já?" do odpovědi se mi nechce a tak jenom nepatrně kývnu hlavou na souhlas "A čím?" nechce to nechat být "Jedna otázka za kolo! Už jsem odpověděla. Takže jsem na řadě. Znám tu osobu do které jsi zakoukaná?" nechci být tak zákeřná abych z ní tahala jméno, ale chci jí trochu poškádlit. "Ano, znáš. Tak čím jsem tě zaujala?" nenechá se odbýt. "Úplně vším." neubráním se upřímné odpovědi a samotnou mě překvapuje, že jsem to řekla nahlas. Vyhýbá se očnímu kontaktu, sklání hlavu ale stíhám si všimnout, že se červená.

"Co by sis přála udělat, ale víš, že je to špatné?" Vážně? "Neodpovídat na tuhle otázku." "No tak to ne. Tak snadno se z toho nedostaneš." Ta ženská mě jednou zabije. Je mi jasné, že to nenechá být. "Myslím, že víš co bych si přála ze všeho nejvíc." nechápavě zvedá levé obočí "pamatuješ si ten večer, kdy jsme koukaly na západ slunce?.." pomalu ze mě vychází slova, která bych nejraději nikdy nahlas nevyslovila. Přikyvuje hlavou na souhlas. ".. a pamatuješ si na domluvu mezi námi, která potom následovala?" její úsměv ráze zmizel, zvážněla, došlo jí to. "Pořád musím odpovídat?" ptám se, když zmenšuji prostor, jenž nás odděluje.

I fell for my TEACHER *CZ*Kde žijí příběhy. Začni objevovat