10. fejezet

2.7K 196 15
                                    


- Biztos, hogy Nicole nem fog megsértődni? - engedte be a szobájába Dylant.

- Ne aggódj! - A fiú elfeküdt Matt ágyán. - Most úgyis ott van nála az egyik barátnője. Semmi kedvem hallgatni a csajos beszélgetésüket. 

Matt a ruhásszekrényéhez ment, és elővett egy indigókék pólót meg egy farmert. Nem zavartatta magát. Ott helyben átöltözött, mit sem törődve az őt bámuló barátjával. Régen is látták már egymást így, ezen a szokáson pedig egy véletlen baleset nem tud változtatni.

- Az a póló nagyon jól áll neked - állapította meg Dylan, majd mikor tudatosult benne, mit is mondott, arcát elöntötte a pír.

Matt is elpirult. Jól esett neki, hogy Dylan ezt mondta, csak az a hevesen zakatoló szíve zavarta.

- Tom hányra jön? - kérdezte inkább Matt. Dylan hálás pillantást vetett rá.

- Elvileg 9-re. Csak előtte még elugrik Cameronért. 

- Cameronról jut eszembe. Ő is, meg Lucas is olyan furán viselkednek az utóbbi időben. Csak nem történt valami?

- Fogalmam sincs. Nekem is feltűnt, de nem tudok semmiről. - Dylan felült. - Amúgy hogy van Louise?

- Fogalmam sincs. Nemrég írt, de még nem volt időm megnézni.

Matt zavartan nézett barátjára. Dylan nem lehet féltékeny. Az teljességgel lehetetlen. Vagy...

Mi van, ha Dylan-nek tetszik Louise? Igen, ez lehetséges. De ha Dylan-nek Louise tetszik, akkor miért Nicole-lal jár? Hiszen úgy tűnik, a lánynak is tetszik Dylan. Vagy neki James tetszik? Nem, dehogy! Hanem Lucas. Vagy...? Nos, Louise esetében - aki nem egy fiú láttán elolvad, de másoknak a vonzalmát valamelyik srác iránt úgy adja elő, mintha igazából nem bírná őket - ezt nehéz eldönteni. De ezt és a kétszínűségét leszámítva nem rossz lány. Akiket bír, azokkal legalábbis kedves.

Matt belekeveredett a gondolatmenetébe. Alig várta, hogy megint beszéljen James-szel. Az a három nappal ezelőtti csók már szóba se jött köztük. Egyikük számára sem bírt akkora jelentőséggel, hogy tovább firtassák. Megtörtént, és ennyi. Semmi mély és romantikus érzés nem volt sem a csókban, sem a kapcsolatukban.

- Nicole írt - nézte meg a telefonját Dylan, majd megmutatta az üzenetet és az ahhoz csatolt képet a még mindig előtte álló Matt-nek. - Látod, ezért nem mentem el. Nem akartam órákon keresztül azzal foglalkozni, hogy melyik mit vegyen fel. Ilyenkor mindig odarohangálnak hozzám, hogy mondjam meg, melyik összeállítás, melyik körömlakk, melyik smink a jobb.

Matt alaposan megnézte a képet. Azon ugyanis kétféle miniruha volt, mindegyikhez cipő meg táska. Danielle, Nicole barátnője nem tudta eldönteni, melyik ruhát kellene felvennie.

- A feketét - mondta Matt, és leült ő is az ágyra.

- Mi? - Dylan nem tudta hirtelen, mire gondol a barátja, majd ő is megnézte a képet. - Oh! Oké! - azzal írt is egy üzenetet Nicole-nak. - Most lehet, hogy egy kicsit úgy tűnök, mintha idegesítene Nicole, meg nem szeretném, de ez egyáltalán nem így van. Csak néha az agyamra megy a barátnője. 

- Valószínűleg Nicole is ugyanígy érez velem kapcsolatban - mondta Matt, szemét a padlóra szegezve.

- De te nem csak olyan barát vagy számomra, aki addig jó, míg valami miatt szükségem van rá. Te itt vagy velem évek óta. Ez a Danielle csak néhány hónapja jó barátnője Nicole-nak.

Dylan nem értette, miért mond rosszakat Nicole-ról. Vagy ha nem is mondja ki, de célozgat barátnője valódi természetére. Az utóbbi időben egyre többször fordult ez elő. Egyre gyakoribbak lettek a viták is.

Half A HeartWhere stories live. Discover now